recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ekko på mobil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ekko på mobil

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ekko på mobil
    Sendt: 23-August-2021 kl. 07:27
Hej.
Jeg har på det seneste været plaget af ekko på min mobil ( Samsung S7 )
Hvad kan det skyldes ??
Mvh.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2021 kl. 08:30
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2021 kl. 08:49
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Måske dette kan hjælpe.



Tak for svar
Har set det du henviser til og har lavet en reset ,men har stadig ekko.
Har kontaktet Telmore , da jeg har fået nyt Simkort ,og tænkte om det kunne være den der var skyld i det hele,men har ikke fået svar endnu.
Mvh.


Til top
sd Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2012
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2021 kl. 12:14
Jeg oplever lidt ekko, når jeg ringer med min iphone via wifi-telefoni. Hvis du bor langt fra sendemasten kan det være det, der er forklaringen.
Powered by beer and chips
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2021 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af sd sd skrev:

Jeg oplever lidt ekko, når jeg ringer med min iphone via wifi-telefoni. Hvis du bor langt fra sendemasten kan det være det, der er forklaringen.


Hej Tak for dit svar, jeg bor ikke så langt fra sendemasten,men på grund af mange træer har vi en dårlig signal en gang i mellem .
Har mulighed for Wifi telefon,men har ikke rigtig brugt det , da jeg ikke synes det giver det store gennembrud på kvalitet .
Men skulle måske forsøge igen .
Mvh.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu