Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19815
|
Sendt: 27-Januar-2011 kl. 13:27 |
SMERSH skrev:
Jeg nægter ganske enkelt at tro markedet ikke er stort nok til mere seriøse teknologi indslag.
|
Den lidt mere (bare lidt) seriøse kunde ser nok "So ein ding" i stedet for morgentvrekvalmepladderjournalistik? Klaus
|
|
 |
KlausDM
Platin medlem
|
Sendt: 27-Januar-2011 kl. 13:34 |
Guyver skrev:
Hvor er resten af udsendelsen?
|
2 liter silicone i hvert bryst? Hun er syg i roen. Klaus
|
|
 |
db89
Guld medlem
Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
|
Sendt: 27-Januar-2011 kl. 14:02 |
Han får da sagt et par rigtige ting, men der kommer godtnok også meget ud der vist ikke helt passer.
Jeg forstår ikke helt meningen med udsendelsen, det er ligesom både noget og ingenting.
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 27-Januar-2011 kl. 14:05 |
Morgen TV er hvad det er: Fladpandet underholdning til morgen krydderen
|
 |
KlausDM
Platin medlem
|
Sendt: 27-Januar-2011 kl. 14:20 |
Kampus skrev:
Morgen TV er hvad det er: Fladpandet underholdning til morgen krydderen  |
Nej, noget man zapper væk fra...... Klaus
|
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 27-Januar-2011 kl. 14:29 |
|
 |
Mr. Claude
Guld medlem
Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
|
Sendt: 27-Januar-2011 kl. 19:54 |
Det er bare trist at hele familien DK jo nok æder det råt....
Men jeg syntes det lyser ud af manden at han er totalt befippet over at være på tv. Han sidder sikkert med harakiri sværdet når han genser klippet!! 
|
 |
barfodcph
Bruger
Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Point: 176
|
Sendt: 27-Januar-2011 kl. 20:02 |
Ind imellem virker det faktisk som Libeth Østergaard er bedre informeret, og faktisk leder ham lidt på rette spor. F.eks. da hun spørger om Plasma simpelthen leverer billedet på en anden måde, siden den har andre fordele...:)
|
 |
Torben Rasmussen
Guld medlem
Flatpanels.dk
Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
|
Sendt: 28-Januar-2011 kl. 08:20 |
Rasmus har faktisk været inde hos Morgen-TV hos Morten Resen for et par år siden. Det var - så vidt jeg husker - præcis de samme spørgsmål, men med lidt andre svar...
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
 |
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
|
Sendt: 28-Januar-2011 kl. 08:50 |
Det er jo den helt typiske gang ordskvalder der altid kommer, når man forsøger at gøre tv-køb til noget helt vildt simpelt, der bare lige kan koges ned til et par enkelte spørgsmål der skal besvares, så ved man hvad man skal have. Det er dét folk gerne vil have, en simpel løsning der er til at forstå. Problemet er at der ikke ER nogen simpel løsning. Det ER svært at købe tv, og radio/tv udstyr i det hele taget, og det bliver ikke nemmere af at man over-forsimpler det. Tværtimod, for når man så kommer ud i butikkerne og forsøger at efterleve de overforsimplede råd, så finder man hurtigt ud af at de ikke passer, og hvad gør man så?
Hvorfor er det så svært at acceptere at der ikke findes nogen nemme svar på dette område? "Alle" mener det er en jungle at købe tv. Hvorfor forventer man så at der findes simple svar? Hvis der gjorde dét, så var det jo ikke en jungle!
|
 |
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
|
Sendt: 28-Januar-2011 kl. 08:52 |
Yakken skrev:
Rasmus har faktisk været inde hos Morgen-TV hos Morten Resen for et par år siden. Det var - så vidt jeg husker - præcis de samme spørgsmål, men med lidt andre svar... |
Og hvorfor er det så at det ikke er ham der bruges igen? Hans svar var korrekte, men derfor ikke letfordøjelige og konkrete nok. Folk vil have "jeg skal bruge den til at se film, ergo skal jeg købe plasma", eller "plasma er de store, LCD er de små" svar. Om det er de rigtige svar, det er mindre vigtigt.
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 28-Januar-2011 kl. 11:20 |
Og for at det ikke skal være løgn, så er David Guldager også redaktør på "Beep", TV2's gadgetmagasin på nettet. Jeg skal ikke kunne bedømme lødigheden af omtaler af gadgets her...
|
 |