|
ekstern harddisk spørgsmål |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 15:29 |
ved ikke om jeg poster forkerte sted, men tager nu lige chancen, jeg har en ekstern harddisk hvor strøm forsyningen er i stykker.
mit spørgsmål er så om jeg bare kan skille den eksterne ad, tage harddisken ud, og sætte den til som en intern inde i min computer i stedet?
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rigtige sted du poster - måske
Det korte svar på dit spørgsmål er - Ja Forbehold: Hvor har du brugt den eksterne harddisk, er det ved f.eks. en DVB-C boks, så er filerne på disken i et format som din computer ikke kender. Har du brugt disken som USB stik til computeren, er der ingen problemer
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Nb. du kan selvfølgelig også bruge disken selvom der ligger et andet fil format på den, du mister bare data når du formaterer disken til din computer
|
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
den er brugt som usb harddisk, men er det bare plug and play?
altså sætter jeg den bare til også kan jeg se den med det samme jeg tænder min computer?
|
|
![]() |
|
Yes - PNP
|
|
![]() |
|
Fantastisk, mange tak.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |