|
Ekstern harddisk til Sony Bravia TV? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Eragon ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Marts-2011 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et Sony KDL-32EX500, og havde de samme problemer med at få det til at afspille film fra USB harddisk. Som andre har været inde på kan det kun genkende FAT 32, og at Windows kun kan formatere i det format op til 32 GB. På http://tokiwa.qee.jp/EN/Fat32Formatter/index.html ,kan man hente et lille gratis program, der løser problemet. Disken skal formateres fuldstædigt først gang, så Quick Format skal der IKKE sættes flueben i (og vælg endelig den rigtige disk til formatering i listen). Den jeg formaterede, er på 160 GB, og det tog omkring 2 timer. For at se om det er lykkes, så læg et foto eller lignede i JEPG format på - kan den vise det er alt ok ( hvis den godt kan genkende en disken, men ikke vise fotoet, er der gået noget galt med din formatering, og så er der ikke andet at gøre end at prøve igen ). Jeg kan for øvrig godt se Divx i en ret god kvalitet, men ikke Xvid. |
|
![]() |
|
Svelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
Jeg har samme problemer med afspilning af film i forskellige formater, som alle andre der ejer et Sony Bravia TV ( NX700 for mit vedkommende ) Jeg forsøgte derfor at følge dit råd, og installerede Serviio. Men desværre kan jeg ikke starte console delen op, hvilket vil sige at jeg ikke kan komme derind hvor jeg skal definere mappen o.s.v. Jeg lavede en google-søgning, og kunne læse at der var et problem med win7 64 bit , og jeg fandt ikke nogen der havde svaret. Er jeg så heldig at du har det? For det andet synes jeg at kunne læse mig frem til at man ikke får underteksterne med i streamingen :-( Er det korrekt? På forhånd tak :-) |
|
![]() |
|
Svelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
Jeg er nu kommet et stort skridt videre. Årsagen til at console ikke ville starte op, var noget med at jeg kører 64bit bit windows, og skulle have javahome etellerandet til at pege det rigtige sted hen. Det lykkedes mig ( spørg mig ikke hvordan ) og jeg har nu forsøgt at streame 4 forskellige film til mit tv. To af dem kører uden problemer, inkl. undertekster o.s.v., hvorimod de andre hakker helt vildt. Hvad kan det evt. skyldes?
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |