|
Ekstern HDD til LG TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2014 kl. 13:34 |
Vi har købt et LG 65UB950V TV og er på jagt efter en ekstern harddisk.
Er der nogle der kan anbefale et mærke/model. Stabilitet og hurtighed vægter mere end design, pris smarte finesser. mvh. Jesper Redigeret af Trisse - 03-September-2014 kl. 13:35 |
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jasper
Har selv et "knapt så smart LG tv". LG havde glemt at nævne i deres salgsmateriale at den hd man tilslutter skal have egen strømforsyning. Jeg havde på Experts opfordring købt en passiv hd(Toshiba 500gb). Nogle gange ville den optage andre gange ikke.LG sender nemlig IKKE strøm til HD.. Det endte med at jeg byggede min egen hd ud af en gammel ide hd i en kasse fra et eksternt cdrom drev. Det virker men skal bare være tændt hele tiden. Håber mit svar kunne bruges. Mvh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |