|
Ekstern hdd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2014 kl. 11:34 |
Hej folkens, jeg vil gerne have mig en ny ekstern hdd på 2-3tb
Egentlig vil jeg helst have time capsule men synes de er for dyre. Hvilke alternativet er der? Og fungerer netværks hdd godt? For ville være fint hvis jeg kan ligger film og sådan over uden at skulle sætte USB stik i hver gang. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er for usikkert at bruge en netværksharddisk til TimeMachine backup. Der går nemt flere måneder fra der kommer et nyt Mac OS til softwaren på NAS'en bliver opdateret.
Til alt andet fungerer de fint. Også hurtigere end USB 2 diske.
Redigeret af Brixen - 10-August-2014 kl. 13:54 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay hvad vil du så anbefale nu her?
Havde også tænkt at hvis jeg skal lave time machine backup at jeg så nok bliver nød til at bruge USB fra hdd :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |