Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
nachos
Ny bruger
Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
|
Emne: Ekstern pc-skærm Sendt: 26-Januar-2009 kl. 11:46 |
Hvordan går jeg mit jamo HDP4250 til at fungere som PC skærm..?? har fulgt guiden i manualen, men intet sker.. den viser bare almindelig "pausebilled" - pcen er tilsluttet med vga.
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
|
Sendt: 26-Januar-2009 kl. 12:07 |
Hvad står der i manualen til fjernsynet mht. opløsninger og hvad har du sat opløsningen til i dit grafikkort?
Har du sat dit grafikkort til at "Klone" eller "Udvidet" skrivebord (navnene kommer lidt an på hvilket grafikkort du bruger)
Kan di grafikkort "se" at du har tilsluttet en ekstern skærm (går ud fra at du har en ekstra skærm tilsluttet også, ellers bliver det meget svært)
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
nachos
Ny bruger
|
Sendt: 26-Januar-2009 kl. 12:15 |
der står opløsningen skal være 640x480 60 HZ, og det er det hele indstillet til. og har bare sat den til at klone.. graffikkortet kan se jeg har tilsluttet en "kiss_dpd42" - men der kommer stadig ikke noget billed på skrærmen, ud overden almindelige blå pause skærm fra Jamo
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
|
Sendt: 26-Januar-2009 kl. 12:35 |
Hvilket grafikkort?
Nyeste drivere?
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
nachos
Ny bruger
|
Sendt: 26-Januar-2009 kl. 12:53 |
en Asus EN8600GT og ja med de nyeste drivere.
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
|
Sendt: 26-Januar-2009 kl. 13:17 |
nachos skrev:
en Asus EN8600GT og ja med de nyeste drivere. |
Så er det nVidia, og jeg må så desværre stå af, da jeg ikke har haft nVidia i meget lang tid. Håber der er andre der kan hjælpe dig. Jeg mener helt bestemt det er et spørgsmål om opsætning i grafikdriverne
|
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
|
Sendt: 26-Januar-2009 kl. 13:22 |
Kommer lige i tanke om at du kunne prøve at køre individuelle skærme, så du kan forsøge dig med forskellige opløsninger. Husk at dit TV skal være sekundær skærm, ellers risikerer du at sidde med 2 sorte skærme. Det er forøvrigt vigtigt at du bruger nVidias controlpanel, ikke Windows egen
Nu skriver du at det er nyeste drivere, er det så Asus drivere eller nVidia drivere (bør være nVidia)
|
|
 |
nachos
Ny bruger
|
Sendt: 26-Januar-2009 kl. 13:26 |
det vil jeg lige prøve, skal lige ud og finde en gammel skærm så..
det er nvidias drivere jeg kører med, da det er mest oplagt. men forsøger lige med det andet først.
|
 |
nachos
Ny bruger
|
Sendt: 28-Januar-2009 kl. 17:41 |
nu fungere det hele... det næste problem er så, at jeg ikke kan få grafikkortet til at lave en mindre opløsning end 800x600 så billedet passer ikke til skærmen.
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
|
Sendt: 28-Januar-2009 kl. 18:03 |
Som sagt er det lang tid siden jeg har brugt nVidia, men der er et sted i kontrolpanelet hvor du kan lave custom resolution
|
|
 |