|
Eksternt blu-ray drev |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DAXE ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2012 kl. 17:27 |
Hej
Kan nogen anbefale et eksternt blu-ray drev, som:
- jeg kan tage med på rejser uden at den er alt for stor
- kan afspille købte film f.eks. fra den bærbare eller fra soveværelses-fjernsyn
- kan afspille overspillede film
- kan brænde købte film til harddisk
- kan brænde data fra en harddisk til skive for backup
eller kræver det at jeg køber to slags drev, en som brænder og en anden som afspiller?
Og i givet fald hvilke eksterne ?
Tak
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har bare et bd drev med usb og strøm fra usb.
Jeg ved ikke lige hvad du mener med at sætte til dit tv. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
DAXE ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
tak.
Mht. at sætte til tv'et:
F.eks. på hotelværelse eller hjemme i soveværelse at kunne sætte drevet til fjernsynet, so film kan ses fra fjernsynet i stedet for den bærbare.
|
|
![]() |
|
Nogen præferencer på : Lite-On eHBU212 eller Plextor PX-LB950UE eller noget tredje ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |