|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Open Mind ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2009 Status: Offline Point: 41 |
![]() Sendt: 21-April-2009 kl. 15:54 |
Hej folks
Hvad koster et godt eksternt digitalt lydkort til min Mac som kan sende de nye surround-lydformater til en surroundreciever med HDMI?, er der forskel på kvalitet? Hvad med forsinkelse i lyden når kortet er eksternt? DTS, Dolby Digital, DTS HD osv. skal selvfølgelig sendes med passthru, men jeg vil også gerne kunne spille mine mp3-filer gennem samme kabel. Har har fået at vide at toslink ikke kan bruges til at sende så stor en datamængde og derfor tænker jeg på hdmi. |
|
(Samsung TV + Apple TV 4K + Denon receiver + Dali højttalere)
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Det findes der ikke....
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Open Mind ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2009 Status: Offline Point: 41 |
![]() |
hvad gør man så? skal man have et eksternt grafikkort med HDMI? og hvordan er lyden i sådan et...?
|
|
(Samsung TV + Apple TV 4K + Denon receiver + Dali højttalere)
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Der findes kun ét lydkort der kan det du vil.....Det er PCI og der findes KUN drivere til Windows, desuden er du med denne løsning afhængig af Windowsbaseret afspilningssoftware.
Mit bud er at smide din Mac ud. ![]() Redigeret af Patriarken - 26-April-2009 kl. 15:08 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Det er vel generelt et godt bud når det drejer sig om mac
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |