|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
EvilHamster ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 25-August-2009 kl. 16:08 |
Har et surround setup som jeg netop har udvidet med et par gode fronthøjtalere i form af B&W DM 604 S3. Jeg har biwiret dem med min NAD 747 surroundforstærker, men overvejer at købe en brugt forstærker til at trække dem, da jeg både ser film og hører musik via anlægget. Havde overvejet at købe en brugt NAD 216 THX. Ville det være spild? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40548 |
![]() |
Det skulle da vel ikke være nødvendigt, der er vel rigelig med effekt i din Reciver. Der er jo heller ikke noget udtag for tilslutning af en seperat forstærker. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Simultaneous power output surround mode 7 x 60W Jeg vil nu nok tro højtalerne ville have rigtigt godt af en seperat forstærker. Men hvis der ingen Pre-out er, er det selvfølgelig ligegyldigt. Edit: Der er jo pre-out!!! ![]() Topic: Ja! Køb endelig en effektforstærker, du vil klart kunne høre forskel! ![]() Redigeret af mkirkelund - 25-August-2009 kl. 19:29 |
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
604 er ikke verdens nemmeste, men heller ikke verdens sværeste at drive. Den kan dog med fordel få en effektforstærker der er noget mere vellydende end 216'neren. Radiomanden, ved du overhovedet noget om de ting du udtaler dig om, eller skyder du bare til højre og venstre som du plejer? |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
EvilHamster ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Har du eventuelle forslag? Jeg har også haft kig på en Parasound forstærker.
|
|
![]() |
|
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() |
Hvor mange penge vil du smide?
Jeg ville kigge efter: - Holfi power 8 - Harman kardon Signature 1.3 - Parasound HCA 1000 - Crown Redigeret af Hyl.dk - 25-August-2009 kl. 23:23 |
|
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for hjælpen, dem vil jeg kigge lidt på. ![]() |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Mmmmm.... Crown! |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
![]() |
Jeg har en Parasound HCA-2200 i perfekt stand til salg for 7500 kr.. Jeg er sikker på, det er et af de bedste bud på markedet til menneskepris!!! Forskellen er til at føle på!!! |
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
Hej, jeg så at hyl anbefalede Crown, kan man få fat i en Powertech 2.1, så tror jeg at det er det helt rigtige, der er en powertech til salg for 6500: http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=125856 og en cts1200 til 6000: http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=126589
cts'en er lidt mere rundet af i toppen, og en anelse mørkere, mens powertechen har en meget neutral gengivelse, og en smule mere bid. hvad man foretrækker er lidt smag og behag, begge er kraftige og har kontrol nok til at kunne håndterer dine diva'er. |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |