recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ekstra sim-kort til data.. hos hvem?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ekstra sim-kort til data.. hos hvem?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2015 kl. 17:06
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Jeg ved ikke hvor stort dit behov for date er, det antal minutter du skal bruge.

Min søster betaler 99 kr for 7 timer og 14 GB hos Telmore. Plus 29 kroner for datadeling.

Det kan hun ikke få to separate abbonnementer for.

Det gør man klart ikke, den billigste Mobildata får man sammen med det normale abonnement, har You See, mener at de tager Kr. 30 for et Datadelings kort, i forhold til deres mindste Mobildata er det en del billigere.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2015 kl. 17:07
Uanset om det er nemt eller svært, så er det ikke løsningen her, eftersom jeg udmærket ved hvordan det fungerer. Det sluger desuden strøm noget så enormt.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2015 kl. 17:17
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Nu ved jeg ikke hvor svært det er på Apple, men på min Telefon skal der bare trykkes på et Ikon for at slå deling til og fra.

På iPhone: Indstillinger -> Internetdeling -> Wifi adg.kode tastes i Indstillinger på iPad og huskes herefter hver gang.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2015 kl. 17:23

Ja, men når det er gjort, så er det bare et tryk på et Ikon for at aktivere/deaktivere, ellers holder batteriet jo ikke længe.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2015 kl. 19:12
Telia tager 49, mener 3 tager 30
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu