|
|
|
Besvar
|
| Forfatter | |
DKTopz
Ny bruger
Oprettet: 23-April-2011 Sted: Kalundborg Status: Offline Point: 2 |
Emne: ekstra volumecontrol til udendørsSendt: 23-April-2011 kl. 10:40 |
|
Hej alle. Jeg har et værtshus med Gårdhave som indendørs kører musik via en jukebox, alt er perfekt der, jeg kan styre volumen pr. fjernbetjening, men .... nu vil jeg gerne have musik i min gårdhave, problemet er bare at jeg sikkert får ballade med naboer hvis der spilles for højt udendørs, mit spørgsål er så, kan man få en ekstra volumecontrol til mine udendørs højtalere så jeg kan skrue ned for lyden udendørs men stadig hører høj musik indendørs ?? P.S lyden udendørs og indendørs kommer fra samme source ( jukeboxen )... Håber at i kan hjælpe mig
|
|
![]() |
|
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40873 |
Sendt: 23-April-2011 kl. 10:44 |
|
Denne kan vel bruges.? http://www.av-connection.dk/?ML=372
|
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
DKTopz
Ny bruger
Oprettet: 23-April-2011 Sted: Kalundborg Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 23-April-2011 kl. 10:46 |
|
ja perfekt... mange tak for hjælpen !
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |