|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
K_Warming ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 15-Maj-2007 kl. 15:31 |
Jeg har brugt lidt tid på at sammenligne skærme og er kommet frem til, at pana 42px700 nok er det bedste valg for mig. Jeg vil lige høre, hvilke former for 'ekstraudstyr', jeg skal investere i. Det, jeg ønsker, er en fuldstændig liste, så jeg nogenlunde kan beregne den samlede pris. Foruden skærmen skal jeg bruge et vægophæng (men hvilket?), men skal jeg også investere i en boks (jeg modtager TV-signal fra TDC), 'indkørsels-dvd' o.a.? Tak for hjælpen.
|
|
K_Warming
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12449 |
![]() |
Der er ingen udgifter til f.eks. en indkørsels-DVD. For det første er det mere eller mindre unødvendigt, og for det andet er den slags noget man henter gratis over nettet.
Hvis du ikke har en DVD-afspiller med HDMI udgang, så ville dét nok være en god ting at købe. |
|
![]() |
|
K_Warming ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Jeg har en LG dvd-afspiller/optager, som vist ikke har en sådan udgang Hvad med en 'boks' - er det ikke nødvendigt for at få et 'ordentligt' billede fra tv-kanalerne?
|
|
K_Warming
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12449 |
![]() |
Jo, det kan da være en god idé med en Selector. Men det var også en god idé ligemeget om du købte nyt fjernsyn eller ej.
|
|
![]() |
|
![]() |
Takker. En ansat i Expert (Field's) har fortalt mig, at der er fejl på denuværende bokse, og at man derfor skal vente, til TDC lanceret en ny...
|
|
K_Warming
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Han snakker om den ny HD-selector. Den gamle selector er for så vidt udmærket, og kan vistnok erhverves for rimelige penge for tiden.... Den gamle hedder Sagem IDC 60, forresten, den nye kan jeg ikke lige huske... |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
TDC har tilbud på den frem til 1. juli Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for jeres svar. Jeg kan se, at man kan købe en Sagem 60 uden abonnement til 895 kr., men har to spørgsmål: 1) Jeg har vel ikke brug for programpakken, nu når jeg har de kanaler, jeg har brug for, med kabeltv eller...? (Jeg ser primært dvd, dr1, dr2, tv2 og tv3) 2) Hvad er forskellen på Sagem 60 og den kommende HD-selektor? |
|
K_Warming
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
1) Jeg ved ikke hvad du har brug for 2) Sagem 60 afleverer billedet i 720 x 576 opløsning (også benævnt som SD-format), den kommende kan også aflevere i HD-format(er) hvor opløsningen er større (1080i, samt 720p) altså flere liner og streger. Det er vel hovedforskellen... |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
![]() |
1) Hold da op. Du ved da godt, hvad jeg har brug for 2) Jeg agter at købe en px700, som jo viser 1080i og 720p, så det kan vel betale sig at vente på den nye boks...?
|
|
K_Warming
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
2) Ikke hvis du kun ser dr1, dr2, tv2 og tv3 - for de sendes ikke i HD, for at se HD skal du købe nogle tillægskanaler der vises i HD.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
OK. Så må jeg hellere investere i en sådan selektor, så jeg kan få det optimale ud af mit plasma (formoder at dr1, dr2, tv2, tv3 mv. sendes i hd via selektor-boksen)
|
|
K_Warming
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |