recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ekstraudstyr til px700
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEkstraudstyr til px700

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2007 kl. 15:45
Øhhh - stop lige en halv K_Warming - DR1, DR2, TV2 og TV3 sender ikke i HD 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
K_Warming Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Maj-2007
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2007 kl. 15:50

OK. Vigtig info, når det nu er de kanaler, jeg primært ser. Det er først i 2009-10 DR og TV2 begynder at sende i HD, right? Så kan jeg ikke rigtig se argmumentet for at købe en selektor...

K_Warming
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2007 kl. 16:40

Jamen argumentet for at købe en selector har ikke noget med HD at gøre, argumentet for at købe en almindelig selector er at få de kanaler du ser idag i forbedret digital kvalitet med ægte 16:9 (DR1, DR2, TV2) fremfor analog modtagelse i letterbox der kun bruger lidt over halvdelen af SD opløsningen og dermed udnytter din gode plasmaskærm endnu dårligere.

HD snakken og HD selectoren, handler om noget andet. Nemlig at kunne købe de kanaler som idag kan købes som HD kanaler, det er eks. C+film HD og Discovery HD, og se disse kanaler.

Hvis ikke du umiddelbart er interesseret i at købe disse ekstra kanaler, er der ingen grund til at købe den dyre HD selector, så kan du nøjes med den billigere almindelige selector for den giver samme gode digitale 16:9 kvalitet på de almindelige kanaler der stadig sender i SD opløsning.

Redigeret af spawn - 16-Maj-2007 kl. 16:41
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
friediger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2007
Point: 557
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2007 kl. 17:15

Derudover skal du også regne med at købe kabler for en del penge, hvis du vil have dem i ordentlig kvalitet.

Jeg har i hvert fald brugt 900 kr på 2 scart kabler og 2 antenneledninger til at forbinde alle nyinvestringerne med (Købt i hifiklubben, kan nok gøres billigere over nettet hvis man har tålmodighed til det)

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2007 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af friediger friediger skrev:

Derudover skal du også regne med at købe kabler for en del penge, hvis du vil have dem i ordentlig kvalitet.

Jeg har i hvert fald brugt 900 kr på 2 scart kabler og 2 antenneledninger til at forbinde alle nyinvestringerne med (Købt i hifiklubben, kan nok gøres billigere over nettet hvis man har tålmodighed til det)

Hvis man kan vente en dag eller to, så er av-connection hurtige til at levere...

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu