recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ekstrem Boot time windows 7 Lenovo T400
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ekstrem Boot time windows 7 Lenovo T400

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
piddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér piddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2011 kl. 19:28
Håber virkelig det hjælper når jeg prøver en anden hd i weekenden. det er altså træls at sidde og vente 5 min hver gang man starter op. da jeg var ude og se på den kørte den xp. der lavede den ikke denne fejl. Det er jo en lækker maskine
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2011 kl. 19:35
Helt sikkert en lækker maskine, Lenovo er KRAM.

Jeg kiggede lige på google og det ser ud til du ikke er alene..... Hvis ikke andet er her i hvertfald lidt læsestof til du får en ny disk

BS
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2011 kl. 20:40
Er du sikker på at du har gjort alt hvad lenovo anbefaler?
http://support.lenovo.com/en_DK/guides-and-manuals/detail.page?DocID=UM001926

Prøv at installere igen, der kan være gået noget galt første gang. Det er min erfaring at to Windows installationer efter hinanden aldrig er helt ens.

Venlig hilsen
KB
Til top
piddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér piddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2011 kl. 22:15
Det har jeg prøvet. To forskellige versioner af windows 7 64 bit. 
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2011 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af piddy piddy skrev:

Det har jeg prøvet. To forskellige versioner af windows 7 64 bit. 

OK - så har jeg ikke flere ideer.

Venlig hilsen
KB
Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Point: 1091
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Exxtreme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2011 kl. 09:08
Hvor meget ram har du i maskinen?
Til top
piddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér piddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2011 kl. 09:24
der sidder en dual core 2,5 ghz og 4 gb i maskinen
Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Point: 1091
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Exxtreme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2011 kl. 09:36
Prøv at installere en 32 bit windows 7 og se om det hjælper
Til top
piddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér piddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2011 kl. 09:54
Det vil jeg prøve i weekenden. 

Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2009
Point: 756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TvHomer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2011 kl. 15:49
Har du en ekstern harddisk sat til? Hvis ja, prøv at tage den ud, og se om opstarten bliver hurtigere. Min gjorde det samme, og der skulle jeg ind i bios og ændre på bootrækkefølgen, så jeg tvang den til c-drevet. Men min pause var vist også lige før windowslogoet, men kan ikke helt huske det.
Til top
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gigabyte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2011 kl. 18:56
Det lyder son disk problemer, prøv at ændre ATAPI mode fra AHCI til IDE, eller omvendt, jeg havde problemer med en T61 i AHCI mode (viste windows boot logo og så skete der ikke mere), med en gammel 100Gb Disk, men under IDE mode bootede den fint.

Mvh
Gigabyte

100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
piddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér piddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2011 kl. 14:03
Så prøvede jeg at sætte en anden hd i hvor der var installeret windows 7 64 bit på i forvejen. Der fik jeg en blå skærm. Så nu har sat den gamle i og prøve at installere W7 32 bit. 
Det med ATAPI til IDE prøver jeg vist ovenstående ikke nytter noget.
Det er sgu belastende det her.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu