|
Ekstrem Boot time windows 7 Lenovo T400 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Håber virkelig det hjælper når jeg prøver en anden hd i weekenden. det er altså træls at sidde og vente 5 min hver gang man starter op. da jeg var ude og se på den kørte den xp. der lavede den ikke denne fejl. Det er jo en lækker maskine
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Helt sikkert en lækker maskine, Lenovo er KRAM.
Jeg kiggede lige på google og det ser ud til du ikke er alene..... Hvis ikke andet er her i hvertfald lidt læsestof til du får en ny disk
BS
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Er du sikker på at du har gjort alt hvad lenovo anbefaler?
http://support.lenovo.com/en_DK/guides-and-manuals/detail.page?DocID=UM001926 Prøv at installere igen, der kan være gået noget galt første gang. Det er min erfaring at to Windows installationer efter hinanden aldrig er helt ens. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
Det har jeg prøvet. To forskellige versioner af windows 7 64 bit.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
OK - så har jeg ikke flere ideer. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
Hvor meget ram har du i maskinen?
|
|
![]() |
|
der sidder en dual core 2,5 ghz og 4 gb i maskinen
|
|
![]() |
|
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
Prøv at installere en 32 bit windows 7 og se om det hjælper
|
|
![]() |
|
Det vil jeg prøve i weekenden.
|
|
![]() |
|
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
Har du en ekstern harddisk sat til? Hvis ja, prøv at tage den ud, og se om opstarten bliver hurtigere. Min gjorde det samme, og der skulle jeg ind i bios og ændre på bootrækkefølgen, så jeg tvang den til c-drevet. Men min pause var vist også lige før windowslogoet, men kan ikke helt huske det.
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Det lyder son disk problemer, prøv at ændre ATAPI mode fra AHCI til IDE, eller omvendt, jeg havde problemer med en T61 i AHCI mode (viste windows boot logo og så skete der ikke mere), med en gammel 100Gb Disk, men under IDE mode bootede den fint.
Mvh Gigabyte |
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
Så prøvede jeg at sætte en anden hd i hvor der var installeret windows 7 64 bit på i forvejen. Der fik jeg en blå skærm. Så nu har sat den gamle i og prøve at installere W7 32 bit.
Det med ATAPI til IDE prøver jeg vist ovenstående ikke nytter noget. Det er sgu belastende det her.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |