|
Ekstrem Boot time windows 7 Lenovo T400 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan ikke bare sætte en anden disk i med Windows 7 instaleret på et andet chipset, så får du en blå skærm med "inaccesible boot device", du kan prøve at sætte den disk med windows 7 tilbage hvor den kom fra og fjerne driverne til harddisk controlleren, og så derefter sætten den i din IBM PC. så burde den bote op.
Mvh Gigabyte
|
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
Lige en update:
Jeg fandt aldrig frem til fejlen og har måtte leve med det i lang tid nu. Har prøvet et utal af forskellige windows 7 versioner, bios opsætninger og forskellige harddiske.
Så prøvede jeg windows 8 her forleden og ingen lang boot tid mere :) |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Efter min overbevisning har Lenovo's maskiner lang boot-tid hvis man installerer alle deres egne drivere.. det er meget bedre at lade Windows om det hele.
|
|
![]() |
|
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
Jeg har også prøvet begge dele her med samme resultat. Det er mærkeligt. Når jeg tænder den, loader frem til "windows flaget" og kan se harddisken arbejder, der ved indikator lysene neden under skærmen. Så kan jeg se det trådløse netværk tænder og med det samme stopper lyset ved harddisk indikatoren. Så går der 5-7 min. før det tænder igen og jeg kommer frem til logon vinduet.
Selvom man kan hente windows 8 nu så venter jeg på programmer og drivere er helt klar. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |