|
Elac Eller Audiovector ? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
crypternical ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 94 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2013 kl. 20:57 |
|
Hej
Jeg er igang med at lave noget resurge på nogle højtalere, men ved ikke helt hvilken sæt det skal være. Det skal dog siges jeg skal ud og lytte på dem inden jeg køber ofc (: lidt viden om min kæreste, hun er ikke til store ting på gulvet så derfor skal det være højtalere som skal side på vægen, må dog gerne købe en sub ^^ hvordan det lige hænger sammen, sætter jeg ikke spørgsmål ved. den sub jeg havde i tankerne er en Velodyne spl 1200, som så skal spille sammen med enten. http://www.sas-audio.dk/00002/00011/00219/ som er Elac WS 1235 Eller http://www.av-connection.dk/?PGr=3127&ML=1240 Som er Audiovector Onwall Super Hvis det er nogle som har andre gode ideer så fyr løs, men kravet for højtalerene er de skal være til rådighed i hvid, og som i ser på begge de 2 mærker jeg har her er de ikke særlig dybe. Mvh Crypten
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvad gør DU så? Undgår at berøre gulvet ![]() |
||
![]() |
||
crypternical ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 94 |
|
Ja vi har et skinne system i loftet så det er faktisk muligt at svæve gennem huset, ej tilbage på sporet
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ja den lå lige til højrebenet :-O
Der er vist ikke den store erfaring med de linkede højttalere. Begge mærker er kendte for stor detaljegrad. Og Audiovector for tynd i bassen, men det gælder deres gulvhøjttalere. Men da du sætter en god sub til har det ingen betydning formoder jeg |
||
![]() |
||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
|
Jeg har selv haft de Elac og den Velodyne og det kan jeg godt sige god for!
|
||
![]() |
||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
|
Audiovector for tynd i bassen? Jeg ligger gerne rum til fed bas via mine audiovector mi3 signature se... Kan love dig for der er rigelig med bas ;)...
Ón topic... Jeg tror du bliver nød til bare at lytte... Der er intet at udsætte på de to mærker, de har hver deres charme... Du går ikke galt i byen uanset hvad du vælger ;)... |
||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Vi er ganske enige, der skal lyttes.
![]() |
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
|
Jeg ville foreslå et andet kvindemenneske, i er vel to der skal være tilfredse, uden at knægte hinanden. Jeg vil da foreslå mindre klædeskabe, så der kun er plads til et sæt tøj. En god gulvhøjttaler, fylder pr. højttaler ca. 0,15 m2 gulvareal. De kan endda, i de fleste tilfælde, pyntes på toppen med en lille blomst eller lampe. Og husk lige, hun skal stå op, når i ser tv og lytter til musik. For med den indstilling til "store" ting på gulvet, skal hun ikke sidde i hverken stol eller sofa.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
|
Et forslag til højttalere, hvis en lille gulvmodel ikke kan bevilges:
![]() Redigeret af JeTex - 14-April-2013 kl. 03:10 |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19815 |
|
![]() |
||
|
Tak for de gode input, så er der jo bare at tage ud og lytte på de 2 mærker og finde en vinder
![]() |
||
![]() |
||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
|
Hvad skal der bruges af forstærker ?
|
||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |