|
Elac Eller Audiovector ? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
crypternical ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 94 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke nogle lige pt da jeg har solgt alt mit tidligere grej da jeg flyttede fra mit gamle hus. men jeg havde en Pioneer VSX-527( http://www.av-connection.dk/?PGr=5738&ML=1814 ) i tankerne med det er ikke helt besluttet hvilken en jeg skal have.
|
|
![]() |
|
crypternical ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 94 |
Je Tex det er måske lidt overkill med de højtalere, men du har ret ang. det med hvor meget en højtaler fylder i kwm
Redigeret af crypternical - 14-April-2013 kl. 11:55 |
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
Jeg har Elac WS 1235 som spiller i et 5.1 setup sammen med en Velodyne SPL1200Ultra, og jeg kan kun sige at jeg er ovenud tilfreds med den konstellation.
Men som de andre også siger, så må du ud og lytte :) Held og lykke med det.
|
|
![]() |
|
Super, fedt at høre responce for en som har det samme som jeg vil købe ![]() Tak
|
|
![]() |
|
Hr. Dam ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Nu ved jeg ikke lige med dit prisniveau, men hifiklubben har en del fx Dali mentor lcr, Dali ikon on-wall eller B&W vm6
|
|
![]() |
|
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Du kan jo også kigge lidt på System Audio Saxo modellerne. De fås i hvide og der er modeller til vægmontering.
![]() |
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
![]() |
|
Så har jeg fået mig en lille snak med en af sælgerene fra Av-Connection, omkring mit valg af audiovector on wall og velodyne spl 1200 ultra, hans vurdering var det var et godt sæt. Så nu går turen til jylland på lørdag for at høre på højtalere
![]() |
|
![]() |
|
Nåede ikke lige til AV-Connection i weekenden der vare for meget at se til da jeg endelig var i jylland
![]() Men har fået mig en god snak med Christian fra CSN-Teknik, så nu skal jeg ned til ham i weekenden og lytte på Elac WS 1235 med en Integra DTR 40.4 Surround Recievere. Er blevet overbevist omkring dette vil være et godt valg. Så må Subben komme på senere.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Lyder fornuftigt, glæd dig til besøget, Christian har en lækker bio
![]() |
|
![]() |
|
Glæder mig også som et lille barn til at komme forbi og nørde hifi
|
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
Mine WS1235 spiller også sammen med en integra. Dog en 50.4, og det kan helt klart anbefales!
Jeg kan forestille mig at en 40.4 også vil kunne gøre det godt :-) God tur til Tappernøje, og pas på du ikke kommer hjem med alt for meget ;-) |
|
![]() |
|
Ja det er jo lige det, man bliver jo revet med af stemningen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |