recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elac Eller Audiovector ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elac Eller Audiovector ?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
crypternical Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2013 kl. 11:51
Jeg har ikke nogle lige pt da jeg har solgt alt mit tidligere grej da jeg flyttede fra mit gamle hus. men jeg havde en Pioneer VSX-527( http://www.av-connection.dk/?PGr=5738&ML=1814 ) i tankerne med det er ikke helt besluttet hvilken en jeg skal have.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2013 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Et forslag til højttalere, hvis en lille gulvmodel ikke kan bevilges:

Je Tex det er måske lidt overkill med de højtalere, men du har ret ang. det med  hvor meget en højtaler fylder i kwm 

Redigeret af crypternical - 14-April-2013 kl. 11:55
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2013 kl. 11:56
Jeg har Elac WS 1235 som spiller i et 5.1 setup sammen med en Velodyne SPL1200Ultra, og jeg kan kun sige at jeg er ovenud tilfreds med den konstellation.

Men som de andre også siger, så må du ud og lytte :) Held og lykke med det.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2013 kl. 12:08
Oprindeligt skrevet af Christian H Christian H skrev:

Jeg har Elac WS 1235 som spiller i et 5.1 setup sammen med en Velodyne SPL1200Ultra, og jeg kan kun sige at jeg er ovenud tilfreds med den konstellation.

Men som de andre også siger, så må du ud og lytte :) Held og lykke med det.

Super, fedt at høre responce for en som har det samme som jeg vil købe Smile

Tak
Til top
Hr. Dam Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hr. Dam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2013 kl. 17:47
Nu ved jeg ikke lige med dit prisniveau, men hifiklubben har en del fx Dali mentor lcr, Dali ikon on-wall eller B&W vm6
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2013 kl. 18:00
Du kan jo også kigge lidt på System Audio Saxo modellerne. De fås i hvide og der er modeller til vægmontering.
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2013 kl. 17:34
Så har jeg fået mig en lille snak med en af sælgerene fra Av-Connection, omkring mit valg af audiovector on wall og velodyne spl 1200 ultra, hans vurdering var det var et godt sæt. Så nu går turen til jylland på lørdag for at høre på højtalere Smile
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 19:58
Nåede ikke lige til AV-Connection i weekenden der vare for meget at se til da jeg endelig var i jylland Pinch
Men har fået mig en god snak med Christian fra CSN-Teknik, så nu skal jeg ned til ham i weekenden og lytte på Elac WS 1235 med en Integra DTR 40.4 Surround Recievere. Er blevet overbevist omkring dette vil være et godt valg. Så må Subben komme på senere.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af crypternical crypternical skrev:

Nåede ikke lige til AV-Connection i weekenden der vare for meget at se til da jeg endelig var i jylland Pinch
Men har fået mig en god snak med Christian fra CSN-Teknik, så nu skal jeg ned til ham i weekenden og lytte på Elac WS 1235 med en Integra DTR 40.4 Surround Recievere. Er blevet overbevist omkring dette vil være et godt valg. Så må Subben komme på senere.
Lyder fornuftigt, glæd dig til besøget, Christian har en lækker bioTongue
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 20:27
Glæder mig også som et lille barn til at komme forbi og nørde hifi
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 20:32
Mine WS1235 spiller også sammen med en integra. Dog en 50.4, og det kan helt klart anbefales!
Jeg kan forestille mig at en 40.4 også vil kunne gøre det godt :-)

God tur til Tappernøje, og pas på du ikke kommer hjem med alt for meget ;-)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 12:39
Oprindeligt skrevet af Christian H Christian H skrev:

Mine WS1235 spiller også sammen med en integra. Dog en 50.4, og det kan helt klart anbefales!
Jeg kan forestille mig at en 40.4 også vil kunne gøre det godt :-)

God tur til Tappernøje, og pas på du ikke kommer hjem med alt for meget ;-)

Ja det er jo lige det, man bliver jo revet med af stemningen 
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu