recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elac Eller Audiovector ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elac Eller Audiovector ?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
2-mas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2-mas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 16:11
Er også revet med, så nu er her også Elac'er. Den JET-diskant kan nogen tricks

Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 16:34
Det er nogle små pus, de søde Elac dér. Men så er de også ret dybe.
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
2-mas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2-mas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 16:50
ja ca. 33 cm dybe......lille ht stor lyd

Til top
crypternical Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2010
Sted: Danmark
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 17:34
Jeg syntes de laver nogle ret fede højtalere, er lidt ærgerligt at jeg ikke har plads til deres gulv modeller, men vores stue er ret dumt indrettet så der er faktisk ikke nogle steder jeg kan stille dem, så det ser godt ud. Men er da ret sikker på jeg nok skal blive rigtig glad for deres væg model ( ws 1235 )

Til top
2-mas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2-mas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 18:56
Har på fornemmelsen du nok skal blive glad for dem ! Har ikke hørt dem, men hvis de er i den sædvanlige Elac-kvalitet, skal det nok blive godt. Skriver du et par ord, når du har fået lyttet ?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af 2-mas 2-mas skrev:

Har på fornemmelsen du nok skal blive glad for dem ! Har ikke hørt dem, men hvis de er i den sædvanlige Elac-kvalitet, skal det nok blive godt. Skriver du et par ord, når du har fået lyttet ?

Det kan i tro jeg vil
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2013 kl. 19:52
SÅ har jeg været hjemme og besøge Christian fra CSN, og hørt på 2 stk Elac ws-1235 på en Integra DTR 50.4 uden sub. Man må sige de små højtalere fra Elac gør det sindsygt godt. Den Jet diskant skaber noget magisk efter min mening, man kan så sige der mangler bund men man kan vel heller ikke forvente det af de højtalere. Alt i alt syntes jeg de spillede fantastisk set ud fra de behov jeg har lige pt, med en dreng på 2 år. Jeg vil helt afgjort proppe en sub på, på et eller andet tidspunkt. Men i første omgang har jeg købt :

1 stk : Integra 40.4
2 stk : Elac WS 1235

Så må vi se hvornår stumperne kommer, glæder mig allerede.

Var også lige inde og få en demo i hans bio. hold nu kæft den sparker røv Smile

Var også lige forbi Elgiganen og hente min nye fladskærm : Panasonics 50" TXL50ET60Y
har kun fået det op at hænge og kigget på det i 10 min, men syntes det står flot, men er selvfølgelig også vand til analog signal. 

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2013 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af crypternical crypternical skrev:

SÅ har jeg været hjemme og besøge Christian fra CSN, og hørt på 2 stk Elac ws-1235 på en Integra DTR 50.4 uden sub. Man må sige de små højtalere fra Elac gør det sindsygt godt. Den Jet diskant skaber noget magisk efter min mening, man kan så sige der mangler bund men man kan vel heller ikke forvente det af de højtalere. Alt i alt syntes jeg de spillede fantastisk set ud fra de behov jeg har lige pt, med en dreng på 2 år. Jeg vil helt afgjort proppe en sub på, på et eller andet tidspunkt. Men i første omgang har jeg købt :

Var også lige forbi Elgiganen og hente min nye fladskærm : Panasonics 50" TXL50ET60Y
har kun fået det op at hænge og kigget på det i 10 min, men syntes det står flot, men er selvfølgelig også vand til analog signal. 

Jamen så har du jo haft pungen oppe. Og ja Christians hjemmebio er ikke bare. Jeg mener at den er uhyre gennemført, og at man savner et eller andet når man kommer hjemLOL

Stort tillykke med det heleTongue 
Til top
2-mas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2-mas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 10:29
Kan sgi' godt forstå du glæder dig. Fungerer det godt, venter der mange gode nye oplevelser.....skønt tidsfordriv

Har haft 5-6 musikvenner forbi de seneste dage, og alle har i større eller mindre grad været chokerede over, hvad små Elac'er kan præstere.

Håber snart fragtmanden banker på din dør
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jamen så har du jo haft pungen oppe. Og ja Christians hjemmebio er ikke bare. Jeg mener at den er uhyre gennemført, og at man savner et eller andet når man kommer hjemLOL

Ja man må sige pungen har været oppe de sidste par måneder er lige flyttet ind i mit nye hus efter en totalrenovering. men det er også blevet som jeg gerne vil have det Smile og tak 
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 20:42

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Ja man må sige pungen har været oppe de sidste par måneder er lige flyttet ind i mit nye hus efter en totalrenovering. men det er også blevet som jeg gerne vil have det Smile og tak 

Det håber jeg også han gør, kan lige smide et par billeder når det hele er installeret.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu