recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ELAC show hos Topsound/HIFI Forum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ELAC show hos Topsound/HIFI Forum

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af R Svendsen R Svendsen skrev:

Jeg har også været hos Top sound for at lytte på Elac 257 og gået med en flad fornemmelse.

Tog ud til en anden forhandler og lyttet på højtaler, og det var noget helt andet.

Jeg har selv anskaffet mig de Elac 257 og de spiller fantastisk hjemme i stuen.
Ja, sådan kan det gå, men jeg glæder mig jo over, at du er glade for dine 257 - tillykke med demTongue 
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 18:09
Jeg forstår ikke artiklens kommentar om begejstrede deltagere. Der var mest af alt kritik fremfor ros at spore hos de kommentere der blevet givet, med undtagelse af det uundgåelige ja til svaret om det ikkelød godt.

Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af R Svendsen R Svendsen skrev:

Jeg har også været hos Top sound for at lytte på Elac 257 og gået med en flad fornemmelse.

Tog ud til en anden forhandler og lyttet på højtaler, og det var noget helt andet.

Jeg har selv anskaffet mig de Elac 257 og de spiller fantastisk hjemme i stuen.

Jeg har også været hos Top Sound en del gange og lytte på forskellige højt. og gået skuffet derfra.
Så jeg tror ikke, at deres lokaler er ikke særligt velegnede til formålet. 
Men det er nok prisen, hvis man gerne vil ligge i København city.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 19:28
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Jeg forstår ikke artiklens kommentar om begejstrede deltagere. Der var mest af alt kritik fremfor ros at spore hos de kommentere der blevet givet, med undtagelse af det uundgåelige ja til svaret om det ikkelød godt.

Ja lidt pudsige sammenhænge. Men hvis du er interesseret, så tag din Tracy Chapman med ud til mig, og hør den på Pure Direct. Og selv om min akustik ikke er perfekt - langt fra, så kan du jo fortælle mig, om 407 faktisk ikke lyder rigtigt fornuftigtSmile   
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 20:43
Jeg kan glæde, i det mindste mig selv efter oplevelserne som beskrevet her i tråden LOL, med endnu en tysk test, som er på linie, med lidt god vilje, med min egen brugeranmeldelse vil jeg mene (jeg er ikke ekspert i "Dysk"Smile

http://www.fairaudio.de/test/lautsprecher/2013/elac-fs-407-lautsprecher-box-test-1.html


Redigeret af Hother - 23-Marts-2013 kl. 21:24
Til top
R Svendsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Januar-2013
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér R Svendsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 21:49
Nu skal det heller ikke være kretik af de 2 butikker.
For de har meget lækkert udstry i deres butikker. Venlige medarbejder der er på et plan hvor alle kan følge med.
Man kan også komme i andre butikker hvor man har flere spørgsmål, når man går der fra igen.

Jeg ved ikke om Elac er en højtaler der skal spille mange timer før den lyder godt.
Jeg kan kun sige for mit eget vedkommet at mine spiller bedre end da jeg fik dem hjem, efter 120 timer med blandet musik.
Der er også demo af Nordost kabler i Top sound det bliver en spænde aften.
TV: Panasonic TX-P50VT50 | Front: ELAC FS-257 | Center: ELAC 241CC | Bag: ELAC WS-1235 | SUB: Velodyne SPL-1200 Ultra | Yamaha RX-A1010 | Dyrholm audio kabler.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 22:07
Oprindeligt skrevet af R Svendsen R Svendsen skrev:

Jeg ved ikke om Elac er en højtaler der skal spille mange timer før den lyder godt.
Jeg kan kun sige for mit eget vedkommet at mine spiller bedre end da jeg fik dem hjem, efter 120 timer med blandet musik.

Det er også min oplevelse med mange højtalere, selv nogen nok vil mene, at det ikke passer - men dem om detSmile
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Blev der kun demonstreret med vinylplader? Hvor mange er det lige som køber nye højttalere, der anvender vinyl derhjemme?


Nok flere end du lige går og tror.

Jeg er da i hvertfald én af dem

Redigeret af SilverLine - 24-Marts-2013 kl. 11:23
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2013 kl. 14:12
Oprindeligt skrevet af SilverLine SilverLine skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Blev der kun demonstreret med vinylplader? Hvor mange er det lige som køber nye højttalere, der anvender vinyl derhjemme?


Nok flere end du lige går og tror.

Jeg er da i hvertfald én af dem
Der blev slet ikke lyttet på vinyl....
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu