|
Elegant centerhøjtaler |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | ||
noerden
Guld medlem Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu har jeg kigget lidt mere på det praktiske. Jeg kan se at Beolab skal tilsluttes med en din konverter. Og dem jeg har set, ligner ikke noget der er godt til ordentlig lydoverførsel.
|
||
u2pia
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det tror jeg ikke du behøver at være bekymret for ... Det er jo B&Os måde at gøre det på, og jeg tænker, at de har rimelig styr på den del.
|
||
noerden
Guld medlem Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Pointen var bare at de konvertere jeg har set er nogle sølle DIN->mini jack/rca i sølle kvalitet og tynde kabler.
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
AV-Connection har nogle de selv laver/får lavet i byen. De fejler intet i kvaliteten. Det er der jeg har købt mine.
Det ser tyndt ud, men kig på Powerlink mk3 kabler. Det er sådan B&O gør.
|
||
Yoda76
Bruger Oprettet: 06-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 79 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har nu anskaffet mig en beolab 7-1 og en Denon x4000, så nu glæder jeg mig til at sætte det op med mine 4 Stk. beolab 4000.
I mit setup vil jeg have en center, en sub., en front left, en front right, en surround left og en surround right. Altså et standard 5.1 setup. Alt sættes i pre-out og min center tilkobles via et y-kabel. Resten tilsluttes vis phonokabler. Nu har jeg set bag på min Denon forstærker og kan simpelthen ikke regne ud, hvilken stik der skal forbindes hvor i forstærkeren. Kan I hjælpe?
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du bruger de røde/hvide stik lige over højttalerklemmerne. De hedder center, front R og L, surround R og L
|
||
Yoda76
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo tak, jeg kan bare ikke få antallet af røde og hvide phonostik til at passe. Jeg modtager mine kabler i løbet af ugen, så jeg håber det giver mening.
Når jeg ser på klemmerne er det helt logisk, det oplever jeg dog ikke med pre-out forbindelserne
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hjælper denne? Klaus |
||
Yoda76
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super flot beskrivelse. Men kommer der ikke et rødt og hvid Kabel fra hver højttaler. Hvis ja, så kan jeg ikke rigtig få,det til at gå op. Undskyld hvis jeg er lidt tung🤪
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fejl
Redigeret af Munch - 06-September-2020 kl. 21:20 |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der kommer ét kabel fra hver højttaler med ét phono stik, rød til højre kanal, hvid til venstre kanal.
Redigeret af Munch - 06-September-2020 kl. 21:24 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det røde stik indeholder er til højre højttaler, det hvide til den venstre. Hvis dit kabel indeholder både rød og hvid, fører det blot begge kanaler frem til højttaleren. Men til højttaleren skal du kun bruge den ene kanal. Hvilket kabel har du købt? Klaus
|
||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |