recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elegant centerhøjtaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elegant centerhøjtaler

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Yoda76 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Yoda76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2020 kl. 21:49
Tak din tålmodighed.
Jeg har købt følgende

https://www.av-connection.dk/?PNo=AV-TRKDIN8-50A

Og div. Længder af disse

https://www.av-connection.dk/?PNo=NNC-1172-030 det er disse kabler som skal i receiveren.


Vh


Til top
Yoda76 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Yoda76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2020 kl. 22:13
Da jeg brugte klemmerne var der både en plus og minus fra hver højttaler. Er det anderledes når det er med pre out?
Til top
Yoda76 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Yoda76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2020 kl. 22:22
Er dette kabel jeg skal have på?
Hvis ja, så har jeg fanget det
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2020 kl. 22:28
Oprindeligt skrevet af Yoda76 Yoda76 skrev:

Da jeg brugte klemmerne var der både en plus og minus fra hver højttaler. Er det anderledes når det er med pre out?


Nej, midten af stikket er "plus" og yderringen er "minus".


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Yoda76 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Yoda76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2020 kl. 22:33
Har du et link til det kabel jeg skal bruge til at tilkoble receiveren. Har jeg købt de rigtige kabler?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2020 kl. 06:22
Jeg har lidt svært ved at overskue de kabelpakker, så tag et billlede af dem når de kommer, så ved vi meget mere.

Har du linkkabler til højttalerne?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2020 kl. 15:50
Yoda.

Hvis du har købt kabler, hvor der er ét DIN-stik, og ét PHONO-stik (enten rød ELLER hvid), så skal du trække ét kabel til hver højttaler.
Hvis du til front højre/venstre, eller til baghøjttalerne vil nøjes med ét kabel - f.eks. hvis din Denon står i den ene side af stuen, så skal du derimod have kabler, hvor der er ét DIN-stik og 2 PHONO-stik. Og derefter forbinde højre og venstre højttaler med hinanden, med et B&O PowerLink kabel.
Til top
Yoda76 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Yoda76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2020 kl. 22:14
Jeg takker for jeres gode råd. Jeg blev ringet op af av-connection som gav mig den rette service. De ændrede i min bestilling, jeg sparede 400 kr. og glæder til at sætte projektet i gang. Jeg må sige at jeg blev udsat for en fantastisk service ( og jeg har ikke aktier i firmaet🤪)
Jeg troede der kom en plus og minus fra hver højttaler. Det er så ikke tilfældet, hvilket gør at tingene også faldt på plads for prins Knud


Redigeret af Yoda76 - 07-September-2020 kl. 22:16
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2020 kl. 22:28
Jo, der kører en plus og en minus til hver højttaler. Men det kører i ét kabel, som Klaus tidligere har forsøgt at forklare. Wink

Og ja, AV Connection leverer en super service. Har et par bekendte, som fornylig købte TV hos AV Connection. De oplevede også super service.


Redigeret af Flippo - 07-September-2020 kl. 22:29
Til top
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2020 kl. 14:48
Hej Yoda76
Kan du ikke tage et billede når du har fået højtalerne på plads? Smile

Derudover - er der andre med forslag til elegante centerhøjtalere - lidt i samme form som soundbar.
Til top
Yoda76 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Yoda76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2020 kl. 18:43
Jeg har lige modtaget kablerne og klar til at sætte det op. Men opgraderingen er en del af en større modernisering af vores tv-stue, så der kommer nok til at gå lidt tid. Men billederne skal nok komme
Til top
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2020 kl. 08:37
Oprindeligt skrevet af Yoda76 Yoda76 skrev:

Jeg har lige modtaget kablerne og klar til at sætte det op. Men opgraderingen er en del af en større modernisering af vores tv-stue, så der kommer nok til at gå lidt tid. Men billederne skal nok komme


👍
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu