|
Elektrisk Hæve-Sænkebord |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ringtved ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2013 Sted: Solbjerg Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juni-2013 kl. 12:44 |
Super lækkert el- hæve-sænkbord sælges pga. mangel på plads.
Bordet er 100% funktionsdygtig og fejler intet. Det er et stort professionelt skrivebord der kan hæves til fuld stå-højde på få sekunder og med en ultra stabil stand. Bordplade og stand kan skilles ved transport. Endvidere har bordet en justerbar tegneplade, hvis man skulle få brug for sådan en og en højde-justerbar skærm platform. Bordet måler: Bredde: 200 cm Dybde : 115/120 cm. Desuden medføljer der et ophæng til en stationær cpu, hvis det ønskes. Brugtprisen på sådanne borde er normalt kr. 2000+ Prisen på dette bord er derimod kr. 750,- da jeg egentlig gerne vil have en hurtig handel. skriv endelig hvis der er spørgsmål. Billeder: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis der ligger et Solbjerg på Sjælland, så er jeg køber ![]() Desværre for langt at køre til jylland ![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Mon ikke det er Solbjerg ved Aarhus ;-)
Desværre er det for stort, ellers var jeg køber.. |
|
![]() |
|
Gerhardt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 18 |
Det snupper jeg gerne, men kan først hente næste weekend. Kan det gå? :) Vh
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Ugh.. Det er alt for stort og jeg har længe et bor der rækker, men det ser lækkert ud. Kunne have været fedt med sådan en bandit
![]() |
|
![]() |
|
Ringtved ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2013 Sted: Solbjerg Status: Offline Point: 6 |
Næste Weekend er helt ok :-)
Der er ret så tungt, men transporteres nemt i en freetrailer fra f.eks. Ikea og Bilka |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |