recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elektronik et eller andet person, modificere ht
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elektronik et eller andet person, modificere ht

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Elektronik et eller andet person, modificere ht
    Sendt: 29-Juni-2015 kl. 10:29
Hej ... Jeg sidder med et par Earthquake IQ-52 som jeg gerne vil ha modificeret til altid at starte op, tilsluttet Phono indgangen efter de har været slukket. Som det er nu, er iPod dockingstationen aktiv. Jeg ved der skal pilles og jeg mister enhver garanti, men det er ok. Sidder der mon et klogt hovede som kan hjælpe mig i den rigtige retning? Kan sagtens skille den ad og uploade billeder af indmaden på forstærkerdelen.  Earthquake IQ-52

EDIT: Har i øvrigt intet at bruge hverken iPod dockingstationen eller minijack indgangen til.

Redigeret af janLp - 29-Juni-2015 kl. 10:38
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2015 kl. 10:31
Har et billede her
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2015 kl. 10:33
Se flere her Billeder
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2015 kl. 11:42
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu