|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 22> |
Forfatter | ||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
|
Hov hov...ikke et ondt ord om Lumatron. Har et stående ude i skuret |
||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
||
![]() |
||
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|
han skriver at det er det bedste der er sket i HANS stue.... |
||
Samsung 55"KS9005 Bose Lifestyle 520 Huawei mate 9 |
||
![]() |
||
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
"Der bliver færre og færre grunde til, at du ikke straks skal kaste dig ind hos din nærmeste tv-pusher og få dig et nyt alter" det er hvad jeg mener med at han synes det er den bedste skærm der findes, måske har jeg overdrevet en smule ![]() Redigeret af Mr. Pioneer - 01-Juli-2009 kl. 14:54 |
||
![]() |
||
miffe2507 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
|
LED er en ny teknologi Men bliver brugt på samme måde som var det et traditionelt LCDtv... ligemeget... Godt nok er div. test subjektive, men jeg må sku give jer ret; den slog alle rekorder! Er det bare mig, eller virker han som om, at han har kigget på specifikationerne, og sammenlignet med et standard LCD, og tænkt wow... Han mangler alle former for saglig tilgang til testen af tv'et... Redigeret af miffe2507 - 01-Juli-2009 kl. 15:26 |
||
![]() |
||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
|
Der er da ingen grund til at gå i selvsving over den anmeldelse og ligefrem "Værste anmeldelse af Samsung jeg har læst " er vist at skyde lidt over målet. Skærmen har faktisk fået fine anmeldelser flere steder. Det er helt sikkert en fin LED-skærm og anmeldelsen her er jo igen en af disse totalanmeldelser, hvor helhedsindtryk, finish, brugervenlighed, osv. bliver taget med i den samlede vurdering. Det er jo slet ikke sikkert, at anmelder nogensinde har haft en Pio hjemme i stuen. Derfor kan han vel godt anmelde et Samsung LED. Enhver anmeldelse er jo subjektiv, skal man huske på. |
||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Hvis du som jeg er gået fra LCD og første gang får tændt din LED-skærm op.
han skriver det jo som det er ny teknologi, det er alså stadig et lcd. det er her kæden hopper af. |
||
![]() |
||
akas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2007 Sted: danmark Status: Offline Point: 361 |
![]() |
|
hold kæft hvor er det sygt at høre jeres lille gruppe skrive om pioner plasma
man skulle tro det er det eneste der er godt, folk ser forskeltigt på billedoplevelsen ![]() |
||
![]() |
||
4ever ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Pioneer er vel på linie med de nyeste topmodeller i dag. Alt andet er ren fanboy kultur. Så alt det selvopbyggede gejl med at Pioneer er noget helt unikt og langt foran konkurrenterne - den kan man godt glemme. De VAR noget særligt, dengang de kom frem med sidste generation, men er i mellemtiden blevet indhentet af tiden og konkurrenterne.
Redigeret af 4ever - 01-Juli-2009 kl. 17:48 |
||
![]() |
||
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|
Nogen gange tror man at man er kommet i børnehaven igen!
Lad dog TV 2 's tester have hans begejstring! |
||
Samsung 55"KS9005 Bose Lifestyle 520 Huawei mate 9 |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
øv hvor er jeg træt af led som folk tror er en ny teknologi. Nej det et lcd dette har intet med og gøre med om et led er godt eller skidt. men det er misinformation og man hører hverdag nogen sige jeg har købt et led det er langt bedre en lcd og plasma ![]() Redigeret af xcardman - 01-Juli-2009 kl. 17:47 |
||
![]() |
||
akas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2007 Sted: danmark Status: Offline Point: 361 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Nej, gu vil jeg ej! Det er IKKE i orden at den slags "journalister" har så stor magt over hvad der bliver købt og ikke købt af udstyr, uanset branche. Det er ikke bare en tilfældig entusiast der blogger lidt om sine meninger, det er et stort mediehus der sidder og flytter markedsandele, med noget jeg ikke engang vil kalde venstrehåndsarbejde. Det er synd og skam, og et stort problem for forbrugerne, at det stort set ikke kan lade sig gøre at få neutral OG kompetent vejledning omkring dét at købe et tv. Hvadenten man synes pågældende tv er godt eller ej, så er det en gang makværk, som giver meget stor sandsynlighed for fejlkøb. Det er 15.000,- det drejer sig om, hvis du skal bruge 15.000,- på noget, ville det så ikke være rart at høre hvad en _ekspert_ mener om det, frem for hvad en journalist-praktikant der tilfældigvis synes fjernsyn er sjove at lege med, mener om det? Komisk nok, så er BT ved at være den mest seriøse kilde blandt de store mediehuse, fordi de har allieret sig med Rasmus Larsen fra Flatpanels når de skriver fladskærms-artikler. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 22> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |