Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
|
Sendt: 01-Juli-2009 kl. 18:13 |
akas skrev:
hold kæft hvor er det sygt at høre jeres lille gruppe skrive om pioner plasma man skulle tro det er det eneste der er godt, folk ser forskeltigt på billedoplevelsen
|
Nej, ved du hvad der er sygt? Der er ÉN bruger der har nævnt Pioneer i den her tråd, og straks er der nogen der hyler op om "plasma-mafia"... 
|
 |
furious jt
Guld medlem
Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3730
|
Sendt: 01-Juli-2009 kl. 18:23 |
Der er da ingen der snakker om pioneer i denne tråd for en gangs skyld
Jeg nævner navnet pioneer, men skriver ikke noget om at den er bedre eller dårligere end det anmeldte samsung...
Redigeret af furious jt - 01-Juli-2009 kl. 18:26
|
7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
 |
junsas
Bruger
Oprettet: 09-Maj-2007
Point: 169
|
Sendt: 01-Juli-2009 kl. 18:26 |
Kan kun sige : Design og gejl : Samsung Billedkvalitet: Pioneer Pris : Panasonic Ved ikke : Sony
Det er mit indtryk af hvad de fleste brugere går efter i dette forum
|
Samsung 55"KS9005
Bose Lifestyle 520 Huawei mate 9
|
 |
akas
Super bruger
Oprettet: 09-September-2007
Sted: danmark
Point: 361
|
Sendt: 01-Juli-2009 kl. 18:38 |
man kan læse mellem linierne det er bare mærkeligt at der bliver solgt langt flere lcd end plasma  det er umuligt at de alle er beløjet
Redigeret af akas - 01-Juli-2009 kl. 18:40
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12451
|
Sendt: 01-Juli-2009 kl. 18:44 |
Det har ikke noget at gøre med at være beløjet; det er dårlig/forkert vejledning i butikkerne, uvidenhed hos både forbruger og sælger, og nogle fabrikanter der er mest interesserede i at presse LCD på forbrugerne, fordi det er det letteste.
Redigeret af Naiera - 01-Juli-2009 kl. 18:44
|
 |
Firebird
Guld medlem
Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
|
Sendt: 01-Juli-2009 kl. 18:45 |
Det er der flere gunde til. Én af disse grunde er, at de fleste tv som bliver solgt er under 37 tommer, og folk har jo slet ikke muligheden for at købe plasma tv på f.eks 32 tommer. Går vi op i 50 tommers tv og derover, er sagen straks en anden.
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
tobywan
Super bruger
Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 406
|
Sendt: 01-Juli-2009 kl. 18:46 |
akas skrev:
man kan læse mellem linierne det er bare mærkeligt at der bliver solgt langt flere lcd end plasma det er umuligt at de alle er beløjet
|
Den lader vi så lige stå engang....... for du siger det jo faktisk selv, og det ER faktisk mærkeligt, at der bliver solgt flere LCD end Plasma. - og det er jo netop pointen, når knap så kompetente "eksperter" får mulighed for at flytte markedsandele uden at have de faglige kompetencer i orden. I praksis fejlvurderer de grundet manglende indsigt, det stof de forsøger at formidle - det mener jeg, er et stort problem.
|
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
 |
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
|
Sendt: 01-Juli-2009 kl. 18:49 |
netop de fleste køber jo under 50 tommer og dermed lcd/led.
dette har jo intet med et samsung edge led at gøre.
det er den måde information fra et stort sted bruges på. LED er og bliver et lcd tv. Men det fremgår ikke en gang i den anmeldelse. Ergo total misinformation.
Redigeret af xcardman - 01-Juli-2009 kl. 18:52
|
 |
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
|
Sendt: 01-Juli-2009 kl. 18:49 |
akas skrev:
man kan læse mellem linierne |
Ja det er nemlig altid godt, så kan man selv bestemme hvad der står.
akas skrev:
det er bare mærkeligt at der bliver solgt langt flere lcd end plasma det er umuligt at de alle er beløjet
|
Nøh, ikke specielt umuligt. Men det tror jeg nu ikke de alle er. Mange af dem er.
|
 |
akas
Super bruger
Oprettet: 09-September-2007
Sted: danmark
Point: 361
|
Sendt: 01-Juli-2009 kl. 18:56 |
AV Precision skrev:
akas skrev:
akas skrev:
det er bare mærkeligt at der bliver solgt langt flere lcd end plasma det er umuligt at de alle er beløjet
|
Nøh, ikke specielt umuligt. Men det tror jeg nu ikke de alle er. Mange af dem er. |
det er øjet som ser der er det afgørende hvad for billed man synes er bedst jeg havde en projector jvc hd1 den blev så kalibreret og det billed kunne jeg slet ikke lide nå det var lige et side spring
|
 |
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
|
Sendt: 01-Juli-2009 kl. 18:57 |
akas skrev:
AV Precision skrev:
akas skrev:
akas skrev:
|
Nøh, ikke specielt umuligt. Men det tror jeg nu ikke de alle er. Mange af dem er. | det er øjet som ser der er det afgørende hvad for billed man synes er bedst jeg havde en projector jvc hd1 den blev så kalibreret og det billed kunne jeg slet ikke lide nå det var lige et side spring 
| ergo går du heller aldrig i bio. Du kan jo ikke selv indstille billedet.
Redigeret af xcardman - 01-Juli-2009 kl. 18:58
|
 |
Firebird
Guld medlem
Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
|
Sendt: 01-Juli-2009 kl. 19:00 |
Hvis du vil have et tv i 37 tommer tv, er der ikke mange plasma tv at vælge imellem. Vil du have et 32 tommers tv, har du ikke mulighed for at købe et plasma tv. Dertil kommer at producenterne og medierne i de seneste år har "opdraget" den brede befolkningsmasse til at tro, at LCD bare er sagen. Nu "opdrager" Samsung og journalister folk til at tro, at LED er bedst, og som om der er tale om en hel ny teknologi, selvom LED ikke er en ny teknologi, men en ny måde at belyse LCD paneler med. Det er dog stadigvæk LCD paneler. Samsungs egne plasma tv er bedre end deres LCD tv med LED belysning, men de fleste køber det blindt når et "nyt" produkt bliver hypet af producenter og "jounalister". Oooh my God.
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |