recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elendig udført basport
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elendig udført basport

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2020 kl. 22:10
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Ja, de er mega gode. Ham sælgeren er også super flink.

Det påstår du jo godt nok :-)

Mit bud er at selvom de står helt op mod væggen, så spiller de røven ud af bukserne på SA Saxo 50...


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Baune Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baune Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2020 kl. 22:28
Jeg må have DLS oplevelsen tilgode. Jeg har altid været godt tilfreds med Zensor Pico (da der skulle tages hensyn til naboerne), så der blev fundet et godt tilbud på en Zensor 5 i super flot stand. 
Sammen med min lille Yamaha WXA-50 et ok kompromis. Ikke det vildeste, men det passer godt til min musiksmag for EDM og upbeat pop, og min begrænsning mht. placering. 
De kan stå meget tæt på væggen uden problemer med unødig basbulder. 
Saxo spillede dog noget skarpere i det øvre niveau. Greb mig selv i at bladre tilbage til den gang jeg var hooked på Sade. Manner hun lyder sgu godt på dem. Men der er altså ikke den genre der bruges mest tid på. 
Der skal kunne danses til det i køkkenet. Living on the edge med hidsige dancemoves og stikvåben.




Redigeret af Baune - 09-Februar-2020 kl. 22:39
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu