|
Elendig udført basport |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det påstår du jo godt nok :-) Mit bud er at selvom de står helt op mod væggen, så spiller de røven ud af bukserne på SA Saxo 50... Klaus
|
|
Baune
Bruger Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg må have DLS oplevelsen tilgode. Jeg har altid været godt tilfreds med Zensor Pico (da der skulle tages hensyn til naboerne), så der blev fundet et godt tilbud på en Zensor 5 i super flot stand.
Sammen med min lille Yamaha WXA-50 et ok kompromis. Ikke det vildeste, men det passer godt til min musiksmag for EDM og upbeat pop, og min begrænsning mht. placering. De kan stå meget tæt på væggen uden problemer med unødig basbulder. Saxo spillede dog noget skarpere i det øvre niveau. Greb mig selv i at bladre tilbage til den gang jeg var hooked på Sade. Manner hun lyder sgu godt på dem. Men der er altså ikke den genre der bruges mest tid på. Der skal kunne danses til det i køkkenet. Living on the edge med hidsige dancemoves og stikvåben. Redigeret af Baune - 09-Februar-2020 kl. 22:39 |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |