|
Elendigt dr1 hd billede!!! |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidder og ser Sverige vs. Ukraine og spillerne er slørede så snart det forgår i mere end gang eller når kameraet panorerer, det er dog det samme på SVT1HD, så det må vel næsten skyldes signalet de leverer fra kampen ?
|
|
![]() |
|
mich61 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
Sidder ved PC, sendes også på Tysk TV, ZDF
Redigeret af mich61 - 11-Juni-2012 kl. 21:04 |
|
![]() |
|
prebengh ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Jeg har pixelering/lokalt billedudfald på skærmudsnit med jævne mellemrum. Jeg er lidt i tvivl om det er mit kabeltræk i huset, der er noget i vejen med eller Yousee/DR.
Ser I det samme?
|
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
Intet udfald i mit YouSee her på Frederiksberg.
Men prøv SVT1 - der er jo langt bedre billede - og lyden er da nærmest 5 gange bedre... |
|
![]() |
|
mich61 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
|
|
![]() |
|
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Hos mig på yousee ser DR1 også ud af h... til. Virkelig pinligt for [hvem end der har skylden]
Jeg er ikke sikker på det er yousee's skyld. DR har noget af ansvaret for at sende i skod-720p i stedet for 1080i. Men det kan jo også være signalet der modtages fra Ulandskraine. Men pinligt er det. EM burde være flagskibet indenfor billedkvalitet.
|
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Jeg havde ingen problemer med signalet fra Yousee i Struer. Fint billede - lyden var dog bedre på SV1 HD som en anden også skrev.
Redigeret af kennethbrdk - 12-Juni-2012 kl. 10:07 |
|
![]() |
|
skyking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Sport blev dengang sendt direkte og optaget på film. Hvorledes man kan sammenligne noget i farver, direkte i forhold til OL efter krigen. Igen om der er særlige ting at bide mærke i! Før digitaliseringens tidsalder.
Igen hvad er et fint billede? Redigeret af skyking - 12-Juni-2012 kl. 15:11 |
|
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
|
![]() |
|
Det kan du i denne tråd, hvor pressechefen fra Yousee følger med http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104206&PN=68&title=kvaliteten-p-hdkanalerne-hos-yousee
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |