Hej Søren,
Ligesom dig er jeg også interesseret at høre om EyeTV 610 kan modtage HD-kanalerne via TDC kabelTV - håber nogen herinde ved det...
Jeg er for tiden ved at opbygge et helt nyt computersystem. Denne gang skal det hele være Appel. Indtil videre skal det se således ud:
23" Cinema Display HD
MacBook den billigste
Det ny keyboard og mus
Jeg har ikke rigtig noget TV pt. så da jeg så og læste lidt om Elgato's EyeTV var jeg hooked.
Men jeg er noget dertil hvor jeg ikke rigtig kan gennemskue Elgato's forskellige produkter:
Først tænkte jeg på at købe Elgato EyeTV Diversity (USB-Stikken) det virkede som en rigtig god løsning.
Men så søgte jeg lidt på nettet og fandt frem til EyeTV 610 så jeg også kan få mit kabeltv signal digitalt ind i Mac’en. Hvilket Elgato EyeTV Diversity (USB-Stikken) ikke kan hvis jeg har forstået det hele rigtigt??? Men Elgato forhandler slet ikke EyeTV 610 i Danmark.
På Appel’s hjemmeside forhandler de derimod en Elgato EyeTV 410 DVB-T DVR men som jeg forstår det kan den ikke bruges til mit TDC kabeltv??? Selvom EyeTV 610 og EyeTV 410 ligner hinanden til forveksling på bagsiden (samme ind/udgange)
Hmm forvirret – ja lidt cool hvis nogen gad hjælpe mig (og Søren) ;) lidt…
På forhånd tak