recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elgato EyeTV Hydrid ville ikke optage planen?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketElgato EyeTV Hydrid ville ikke optage planen?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MacMia Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Hjallerup
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: Elgato EyeTV Hydrid ville ikke optage planen?
    Sendt: 07-April-2011 kl. 13:09
Hej alle!

Jeg har brug for nogle Eyetv nørder Smile

Jeg købte Elgato EyeTV Hydrid sidste uge (jeg har Mac OS X bærbar) men har ikke haft nogen nytte af den først og fremmest fordi jeg ikke kan få programguide til at fungere men det er ikke det jeg vil bede om hjælp til lige nu da jeg skal hjem og prøve noget...
Jeg har kanalerne fra vores antenne forening derhjemme via stick i væggen.

Men i weekenden satte jeg det til at skulle optage på en analog kanal og det stod inde i 'Planer' som det skulle og det hele...og skærmen var oppe og den var sat i vågeblus..
Men dagen efter var der ikke optaget noget og planen stod som 'igår' på det... så den var godt klar over der skulle optages..
Første gang jeg kom hjem til samme situation havde jeg glemt at sætte kablet i computeren men det havde jeg altså ikke glemt denne gang..
Jeg var inde i Humac og han så ikke nogen tydelige fejl i indstillingerne efter hvad han kunne se (han anbefalede denne side da han ikke var ekspert i eyetv)..

Nogen der kan gennemskue hvad jeg har gjort forkert?
Peace*Mia
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu