recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elgato hybrid og imac 27"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketElgato hybrid og imac 27"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
villads og vega Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-December-2008
Sted: Denmark. Kbh.
Status: Offline
Point: 412
Direkte link til dette indlæg Emne: Elgato hybrid og imac 27"
    Sendt: 21-Oktober-2010 kl. 09:07
Hej.
Jeg har lige købt nævnte tv tuner til min imac og det fungerer fint. Dog har jeg lidt problemer med at få imacen til at vågne når jeg prøver at få adgang til den via eye tv app fra iphone og ipad(sidste nye version)Jeg har webspeed fra yousee. Der er ingen problemer så længe imac er tændt,det er kun når den er sat på vågeblus. Har givet eye tv programmet adgang til imac i firewallen(på imac).
Håber nogen kan hjælpe.
Mvh Martin.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2010 kl. 18:38
af den simple årsag at der kun er adgang til eyetv så længe maskinen er tændt. Eyetv  app'en indeholder ikke nogen form for understøttelse af magic packet eller mulighed for wake on lan. du kan jo sige dig selv at det er selve softwaren der gør arbejdet og app'en tager ikke direkte fat i tuneren. softwaren skal først omkode det til et brugbart format for at kunne vise det på din ipad/pod/phone. Så den er desværre ikke meget længere. Du kan dog bruge eksempelvis hipporemote på din pad/pod. Den understøtter faktisk wake on lan - så har du mulighed for at tænde/slukke remote og så efterfølgende gå i eyetv.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu