|
elgato hybrid og win 7 media center |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Quimby ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2012 kl. 18:24 |
Jeg har måttet droppe tv delen af mit mac mini medie center.
Nu har jeg sluttet min eyetv hybrid til windows media center, men jeg får ingen kanaler frem. Jeg har installeret driver fra elgato hjemmesiden og i device manager står der, at the device is working properly.
Hvorfor mon no channels is found?
Q.
|
|
![]() |
|
Quimby ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm ser ud som om MCE ikke understøtter DVB-C?
Totalt invaliderende for et mediecenter imo. Er der en work around?
Eller et alternativ når man står med en hybrid og win7
|
|
![]() |
|
And I´m there
DVBlink!
|
|
![]() |
|
Jeg fortsætter lige monologen, beklager hvis den er trættende.
Jeg har installeret trial version af DVBlink og lavet en transponder fil for stofa, som er lagt ind. Jeg finder alle kanaler og signalstyrken er 100 %. Alligevel får jeg "Sorry, cannot diaplay this channel either there is a technical problem or no tv-signal" Det er nu mange ninja tricks man skal ud i for at omgå manglende dvb-c i MCE, synes jeg. Jeg ville egentlig bare gerne have en tv-server med mulighed for fjerneoptagelse og live stream til iPad. Hvis ikke jeg kan få dvblink til at køre inden trial udløber, så køber måske en brugt mac istedet og sætter eyetv op alligevel. Q.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |