|
Elgiganten anbefalder |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
the-fu-fighter ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Juni-2016 kl. 15:27 |
hej alle
var i dag i elgiganten og havde på forhånd tænkt mig at købe et Samsung 55" 4K UHD Smart TV UE55KS7005men i de anbefalede mig at købe Philips 55" 3D LED Smart TV 55PUS7101da de mente at det var et meget bedre tv til de samme penge, pga. billede skulle være bedre og bedre farver osv. samsung vandt kun deres "smart tv" og design eller var Philips bedre så ville jeg lige høre fra eksperter her fra, inden jeg bestemmer mig, om det er rigtigt?? link til begge http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/55PUS7101/philips-55-4k-uhd-smart-tv-55pus7101 http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE55KS7005XXE/samsung-55-4k-uhd-smart-tv-ue55ks7005 på forhånd tak Thomas
Redigeret af the-fu-fighter - 25-Juni-2016 kl. 16:23 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9430 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at checke på flatpanels de har vist testet philipsen.
Ville nok selv tage Samsung, hvis valget stod mellem de 2 tv. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
generelt er philips' menusystem noget forfærdelig crap. jeg skal hive strømstikket ud af mit (ikke 4K) philips fra 15 ret ofte fordi den pludselig ikke kan starte tv op fra dvale.
|
|
![]() |
|
the-fu-fighter ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
undskyld det er det forkerte Philips jeg har linket til..
her er det rigtige http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -55pus7101 Read more at http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=2&t=35808&p=234274#p234274#3GAVoDBp0OmQWZbP.99 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Hvad elgiganten anbefaler mener jeg, at du ikke kan bruge til en skid (undskyld mit franske). Men de aner ikke hvad de har med at gøre.
Jeg skulle hjælpe en nabo med at købe TV og hun havde et budget på 10.000 og det TV vi kom hjem med, var helt ved siden af. Det største anke fra vores side: Man kunne ikke sorterer kanaler. Og da vi brokker os i Glostrup er deres svar: Det er IKKE muligt på nogen TV overhoved at sorterer de digitale kanaler. Og de hentede endda chefen for afdelingen og han havde samme mening. Da jeg så sagde at de bare lige kunne forbinde TV'et med et Yousee signal: - Nej. De har ingen TV signal i butikken. Hvordan vil de sælge TV, når de ikke kan vise, hvad et TV skulle bruges til? Og dette skete for ca. 3 måneder siden, og ikke for 20 år siden. Så min erfaring er at de får lidt salgsgas fra leverandøren. De kender ikke produktet de sælger. Og de anbefaler hvad de tjener mest på.
|
|
![]() |
|
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
Angående Philips kanalsortering, så er der i hvert fald nogle af dem der kan. Installerede et for en i opgangen. Med det skulle man oprette en "favorit liste" som så kunne sorteres. Det var meget bøvlet og anti intuitivt, men man kunne godt sortere. Ellers er jeg enig i at man skal være varsom med at tro på sælgerne i radio tv forretningerne. De er vist mere interesserede i deres egen provision end i at sælge det bedste produkt. Sådan synes jeg det er de fleste steder.
|
|
![]() |
|
tak for alle jeres input, jeg tror jeg holder mig til samsung
Read more at http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=2&t=35808#H5fuEo7bpmzDFWi6.99 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Køb et 55" Panasonic i stedet for!
M.v.h. |
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Ja, vælg et panasonic, hvis du går efter billedkvalitet eller et Sony - det har også fint billed. Hvad er dine krav til TVet. Der er nemlig stor forskel på, hvad behov det skal dække.
|
|
![]() |
|
god til Streaming og til at spille xbox
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Var selv i Elgiganten og hente tv for nogle år siden for min far. Vi kiggede efter tv, både de nye og dem som var kommet retur eller havde været åbnet og derfor ikke kunne sælges som nye.
Jeg fandt et Panasonic DT50 til en rigtig god pris og sagde straks det var dette vi skulle købe. Vi kunne nok se på de andre, men vi tog lige tv'et med os så ingen andre ville tage det for næsen af os. Over til os kommer så en ekspedient og vil sælge os et Phillips, som de har fået MANGE tilbage af. Et Phillips til en dyrere pris. Han taler side op og side ned omkring de havde fået dem tilbage pga. folk var kommet til at låse fjernbetjeningen, da denne kunne styre flere forskellige apparater (en slags universal fj.betjening). For mig virkede det dog bare som om Elgiganten ville pådutte alle i butikken et af deres mange Phillips som var kommet retur - enten fordi de tjente godt på dem eller fordi der ikke var nogen som gad købe dem. Så: Elgiganten er fin at købe elektronik hos - man skal bare ikke forvente saglig vejledning på nogen måde.
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
|
|
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |