recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elgiganten har 80" fladskærm til 35K
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elgiganten har 80" fladskærm til 35K

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 19:09
Var lige en tur i HI-FI klubben for at kigge lidt og så det 60" Sharp som har stået til 10K. Ved ikke om det er er samme serie. Men lad os bare sige at det er kvantitet -> kvalitet.
Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brasch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 06:19
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Er der mon nogle der HAR set det pågældende tv in action?
Det er, så vidt jeg kan læse, "kun" 100 Hertz, hvor den mindre modeller er med 2-400 hertz, og så er der som nævnt ikke 3D.
Det ser i mine øjne ud til at være et stort tv , men mindre gode specifikationer. Det skal nok ses efter i sømmene inden man dømmer sin 50" tv/ projektor- kombi-løsning ude.Wink
Den dag man kan købe et 80-100" med superspecifikationer til en overkommelig pris, så kan man overveje at skippe projektoren, men det varer sikkert lidt endnu.      Bare min egen lomme-teori.Tongue

i min verden kommerdet aldrig til at erstatte et lærred/projektor. Alene det at man ikke kan få højtalerne op i billedet, er for mig et no go

Jeg kan sagtens følge dig,men hvis man eks. har en stue på 20 kvm. og samtidig skal have det til at se lidt pænt ud, så vil en SUPER 100" Plasma nok være en acceptabelt alternativ for de fleste.
Hvad mener du med "højttalerne op i billedet" ?
jeg tvivler ret meget på at et 100" TV vil være en bedre løsning end en projektor i en 20" stue. Lærred kan gemmes væk på alle mulige sjove måder, men uanset hvad du gør, så vil et 100" TV bare stå og stirre på dig konstant.
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 1271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 09:44
Hvorfor er der ikke nogen der har købt et endnu :(

Vi vil se giraffen!
Til top
Autechre Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2008
Sted: Varde
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Autechre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 10:28
Oprindeligt skrevet af Brasch Brasch skrev:

jeg tvivler ret meget på at et 100" TV vil være en bedre løsning end en projektor i en 20" stue. Lærred kan gemmes væk på alle mulige sjove måder, men uanset hvad du gør, så vil et 100" TV bare stå og stirre på dig konstant.
Hvis der er kælder under rummet hvor skærmen er placeret under under brug, så kan det da løses... Wink
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
Til top
Finnerup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-November-2009
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Finnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 21:30
Nogen der ved hvor Sharps 80" tv kan ses uden at skulle til udlandet?

Jeg tænker at et bud kunne være Elgigantens megastore i Glostrup, men har ikke været forbi og tjekke endnu.

Ville gerne se det in action før man lurer på om økonomien kan hænge sammen :)
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 21:38
Hej , de har det udstillet i Elgiganten i tåstrup....
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 21:40
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg køber snart et 108" billede til 34k. Som har ti-tusinde gange bedre billedkvalitet end det der Sharp.
Virker det også i dagslys ?

Der var også det jeg vil spørge ham... Jeg har også projektor til en del penge og lærde i 120 men om somer i vores stue omgivelse er nisten ubrulig....

Jeg har set sharp 70 og 80 i Saturn Hamburg og bileder er ikke perfekt men der er rigtig god bileder til penge i den størelse AHA oplavelse er tilstede og TV kan bruges i dag timer som er stor PLUS
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-September-2009
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 21:45
Oprindeligt skrevet af Finnerup Finnerup skrev:

Nogen der ved hvor Sharps 80" tv kan ses uden at skulle til udlandet?

Jeg tænker at et bud kunne være Elgigantens megastore i Glostrup, men har ikke været forbi og tjekke endnu.

Ville gerne se det in action før man lurer på om økonomien kan hænge sammen :)

Det står også udstillet i Næstved
Til top
Tobster Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: 9600 Aars
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2012 kl. 09:00
Også i Aalborg...
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2012 kl. 09:25
Herning har den også hængende
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2012 kl. 09:35
Det står også i Aarhus.
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2012 kl. 10:07
Og så er den i Esbjerg også
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu