|
Elgiganten har 80" fladskærm til 35K |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Var lige en tur i HI-FI klubben for at kigge lidt og så det 60" Sharp som har stået til 10K. Ved ikke om det er er samme serie. Men lad os bare sige at det er kvantitet -> kvalitet.
|
|||
![]() |
|||
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
||
jeg tvivler ret meget på at et 100" TV vil være en bedre løsning end en projektor i en 20" stue. Lærred kan gemmes væk på alle mulige sjove måder, men uanset hvad du gør, så vil et 100" TV bare stå og stirre på dig konstant.
|
|||
![]() |
|||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
||
Hvorfor er der ikke nogen der har købt et endnu :(
Vi vil se giraffen! |
|||
![]() |
|||
Autechre ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
||
![]() |
|||
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
|
|||
![]() |
|||
Finnerup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
||
Nogen der ved hvor Sharps 80" tv kan ses uden at skulle til udlandet?
Jeg tænker at et bud kunne være Elgigantens megastore i Glostrup, men har ikke været forbi og tjekke endnu. Ville gerne se det in action før man lurer på om økonomien kan hænge sammen :)
|
|||
![]() |
|||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
||
Hej , de har det udstillet i Elgiganten i tåstrup....
MVH
|
|||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
|||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
||
Der var også det jeg vil spørge ham... Jeg har også projektor til en del penge og lærde i 120 men om somer i vores stue omgivelse er nisten ubrulig.... Jeg har set sharp 70 og 80 i Saturn Hamburg og bileder er ikke perfekt men der er rigtig god bileder til penge i den størelse AHA oplavelse er tilstede og TV kan bruges i dag timer som er stor PLUS |
|||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|||
![]() |
|||
Czuba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
||
Det står også udstillet i Næstved ![]() |
|||
![]() |
|||
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
||
Også i Aalborg...
|
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
Herning har den også hængende
|
|||
![]() |
|||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
||
Det står også i Aarhus.
|
|||
![]() |
|||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
||
Og så er den i Esbjerg også
![]() |
|||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |