recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elgigantens hemmelige prisgaranti
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketElgigantens hemmelige prisgaranti

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Emne: Elgigantens hemmelige prisgaranti
    Sendt: 11-Marts-2009 kl. 17:12

Hej Alle

Der er opstået en debat i en af nyhederne, som egentlig er interessant set fra et forbrugermæssigt synspunkt.

Nemlig at Elgiganten gerne vil have en prisgaranti, men ikke ønsker at skilte med den, og af samme årsag er betingelserne for at opnå den ukendte for andre end personalet.

Som oplæg til debat et uddrag af selve debatten:

 

Brian - 2009/03/06
HAr hørt de kommer til at lukke flere butikker. MEdiamarkt kommer vel også snart til Dk. Sikke nogle varehuse de har

Anonym fra Elgiganten - 2009/03/07
Brian: Hvor er det lige du har det henne af de lukker flere butikker? som der korrekt bliver nævnt er det klart de lukker city 2 da det er for mange med 3 butikker i samme område. Med hensyn til mediamarkt, kommer det ikke til dk det næste stykke tid, de kan ikke få lov til at bygge deres varehuse da den danske lov ikke tillader deres størrelser, i hvert fald ikke mange steder i dk. så før det bliver ændret kommer mediemarkt ikke. ELgigantens priser, ikke lave nok i forhold til nettet! man vil altid kunne finde tingene billigere på nettet, men elgigantens priser er de billigeste i dk for butikker og de fleste tilfælde og mod nettet, så det holder ikke rigtigt det argument. Og ja som i kan høre arbejder jeg selv i Elgiganten, ikke nogen hemmelighed

Lars (Admin) - 2009/03/07
@anonym - Sikke en gang salgsgas. Elgiganten VIL være billigst, men er det ikke nødvendigvis. Der er måske en 50-100 fokusvarer som er billige, som der er fokus på at holde billigere end konkurrenterne, og priserne på de øvrige tusindvis af varer flyder. Jeg handler meget forbrugerelektronik, og har jeg tid kigger jeg i flere butikker. Det er ikke ualmindeligt at jeg finder præcis samme varer billigere andre steder end Elgiganten, og det kan såmen godt være i Expert eller Fona, for selvom de ofte har været drillet for høje priser, så kan man se at de har oppet sig. Skal du have et nogenlunde frisk eksempel, så skulle jeg bruge et mikroanlæg til en julegave. Kiggede i Elgiganten, og fandt et Sony anlæg jeg godt kunne lide. Det kostede 999,- og det var over gavebudgettet. Så jeg kiggede videre i andre butikker, og sørme om ikke de havde samme anlæg i Fona. Der kostede det bare 599,-

Anonym fra Elgiganten - 2009/03/07
Ny er det sådan at Elgiganten retter alle sine priser ned, hvis de opdager en konkurrent skulle være billigere. Men det er jo utopi at tro at man ikke kan finde en pris billigere. men så er det godt at man bare kan sige det og så få prisgaranti. så derfor er der ikke nogen der er billigere. Tror i stedet at du er generelt negativ over for elgiganten, da de kommentarer jeg har set fra dig kun har været negative. Men alle har også ret til deres mening. Og når du så handler så meget forbruger elektronik som du siger, burde du finde utallige eksempler på at Elgiganten er billigere, men nej selvfølgelig ikke nævn det nogen steder.

Lars (Admin) - 2009/03/07
@Anonym - Jeg har ikke et horn i siden på Elgiganten, hvis du tror det. Men jeg er imod salgsgas og forkerte udsagn, og det uanset hvem i branchen der fremsætter dem. Men hvis i afskaffede prisgarantien, med begrundelsen at det var fordi den aldrig blev brugt, så var sagen en helt anden ;-) ... Har Elgiganten overhovedet prisgaranti mere - syntes ikke jeg kan finde det på hjemmesiden ?

Anonym fra Elgiganten - 2009/03/07
Din kommentar er jo ikke mere saglig, fordi du har fundet 1 produkt som er billigere et andet sted. Derfor er prisgarantien tilstede Ja Elgiganten har prisgaranti, men det bliver ikke skiltet med nogen stedet pga at hvis man gør dette betyder det at man skal matche alle priser, det vil sige hvis du kunne komme med en pris på fra en tysk hjemmesiden på et tv, og vi skulle matche det. Derfor ikke noget det bliver skiltet mere.

Lars (Admin) - 2009/03/07
@anonym - Det var blot et eksempel, jeg finder eksempler på højere priser i Elgiganten hver eneste gang jeg tager en runde imellem butikkerne i området på jagt efter en eller anden vare. Det er så normalt, at jeg slet ikke tænker over det, udover hvis nogen prøver at bilde kunderne ind at Elgiganten *ER* billigst. Så tager jeg den kritiske kasket på, og modsiger det. Hvad angår prisgarantien, så er det jo ikke en garanti hvis den ikke er nedskrevet. Jeg forstår godt argumentet, for hvorfor i ikke har den mere; Men det i har er jo ikke prisgaranti - det er normal kunderabat (i giver rabat til udvalgte kunder, på uigennemsigtige betingelser).

Anonym fra Elgiganten - 2009/03/07
Haha flot konklusion du har der, må man sku sige. virkelig intelligent sætning. Kan godt se at fordi Elgiganten har den service at kunderne kan komme at få forskellen refunderet, er uigennemsigtig! At du så ikke kan gennemskue de uigennemsigtige betingelser, det er jo en anden side. Men hvis det er så normalt for dig, undrer jeg mig over at du overhovedet bevæger dig ind i Elgiganten, når du jo ved Elgiganten ikke er billigst!

Lars (Admin) - 2009/03/07
@Anonym - Hvis jeg skal bruge en bestemt vare, så er det ikke én vare (et varenummer) jeg kigger på. Typisk når jeg handler i fysiske butikker, istedet for på nettet, så er det enten 1) fordi jeg skal bruge varen nu eller 2) fordi jeg ikke ved præcis hvilken vare det skal være. Så tager jeg en runde i butikkerne, og ser hvad der findes af varer som opfylder det behov - indenfor den prisramme der måtte være. Og her besøger jeg butikkerne i området. Det kan være at jeg finder 6 forskellige varer, som jeg checker ud butikkerne imellem. Og så finder jeg måske 2 af varene dyrere i Elgiganten, 2 koster det samme som alle andre steder, og 2 er billigere. Så konkluderer jeg, at Elgiganten ikke er billigere på 4 ud af 6 varer i det tilfælde. Og jeg besøger nok Elgiganten mindst én gang ugentligt på den måde - som nævnt er jeg storforbruger af den type varer som i har - og ovennævnte billede går igen og igen og igen.

Lars (Admin) - 2009/03/07
@Anonym - Prisgarantier er i forvejen noget af det mest uigennemsigtige der findes i branchen. Og hvis man ikke kan læse betingelserne for, hvornår der ydes prisgaranti, så er det ikke en garanti i mine øjne. Det kalder i det så internt, og jeg kan høre at den debat kommer vi ikke videre med. Men set herfra er det tilfældig rabat til tilfældige kunder - for at være en garanti skal vi kunder jo vide hvad i garanterer.

Lars (Admin) - 2009/03/08
@Anonym - Angående den udokumenterede og hemmelige prisgaranti i Elgiganten, så vil jeg gerne vide hvad der sker når: En kunde kommer ind i en af jeres butikker, og beder om at få et Pioneer PDP-LX5090H til kr. 9.999,- og som begrundelse gives at Bilka sælger det til den pris i denne uge (hos jer står det til 16.999). 1) Afslår i med begrundelsen at kunden skal dokumentere tilbudet i Bilka via en tilbudsavis el.lign, eller 2) Sælger i TV'et til de 9.999,- eller 3) Noget helt tredje (venligst specificer) ?

Anonym fra Elgiganten - 2009/03/08
LARS: Jeg vil prøve at skrive det til dig så du ikke finder det som uigennemskueligt. Som jeg sagde før så matcher vi konkurrenternes priser, og ja kunden skal have dokumentation med på prisen, ellers kan alle jo bare komme og sige en pris, vel logisk nok.

Lars (Admin) - 2009/03/08
@Anonym - Så fik vi det præciseret. Normalt ville en åbenlys reklame, som din indledende salgstale for Elgiganten, bare være blevet slettet som reklame mod sitets regler. Men det var interessant at høre dine argumenter, for hvorfor i ikke altid er billigst. Og sjovt med sidedebatten, om den skjulte prisgaranti i ikke annoncerer med. Og som alle kan få, bare de husker at spørge efter den, og husker at smutte forbi konkurrenterne på vejen med et digital kamera, så det også kan dokumenteres. Og sjovt at du ikke selv kan se, det komiske i det, men istedet bliver sur :-)

Anonym fra Elgiganten - 2009/03/10
selvfølgelig bliver jeg da frustreret over en person kan være så blank. Havde du regnet med du bare kunne vade ind i en butik der har prisgaranti, og sige at den vare koster det halve ved konkurrenter og de bare uden videre skulle sige, ok han har nok ret! Tænk dig da om, det er sku da pga personer som dig at vi ikke gider skrive at der er prisgaranti, fordi nogle altid vil udnytte ting. så slet du bare kommentarerne hvis du så synes du har ret

Lars (Admin) - 2009/03/10
Til den anonyme medarbejder fra Elgiganten: Debatten her har ikke handlet om at misbruge Elgigantens service.

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2009 kl. 17:13


For at summere op:

Elgiganten har officielt ingen prisgaranti. For reglerne på området gør, at hvis de skilter med en prisgaranti, så betyder det at de skal matche alle priser som annonceres herhjemme.

Men de vil omvendt gerne lade kunderne forstå, at selvfølgelig har de prisgaranti, og de matcher konkurrenternes priser blot man dokumenterer det. Det er svaret - hvis nogen spørger.

Man kan dog ikke få oplyst betingelserne, for at få den garanti. Altså hvilke butikker de regner for konkurrenter. Skal de ligge i samme område. Hvilke krav er der til dokumentationen - er det nok med et foto af et prisskilt osv.

Hvad syntes i om Elgigantens hemmelige prisgaranti - set fra et forbruger synspunkt ?

  /Lars



Redigeret af Lars - 11-Marts-2009 kl. 17:19
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Kristjan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2009 kl. 17:40
Nu har jeg kun læst det uddrag af debatten der er i denne
tråd!
I uddraget virker det som om, at den anonyme elgiganten
medarbejder har tabt tråden fuldstændigt, og ikke kan se
eller forstå, hvad du (Lars) skriver.
Derfor giver jeg ikke meget for vedkomnes udtalelser, og
regner ikke med at der er nogen som helst prisgaranti i
elgiganten!
Har man sagt A må man også sige GF....
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2009 kl. 17:46
Det undrer mig at der er gået så lang tid før der er
nogen medier der har "opdaget" det. For et par år siden
skulle jeg købe noget elektronik (mener det var en
bærbar) og havde set en god pris på dette på en online
butik. Da jeg var ganske overbevist om at Elgiganten
kørte med en prisgaranti på deres varer. I mit hoved var
det ligefrem et af Elgigantens markedsføringspunkter,
nemlig at de havde den prisgaranti (ved ikke hvor jeg
havde fået den ide fra, om det var noget jeg havde hørt,
læst eller om de rent faktiske promoverede sig på den i
starten).
Jeg blev derfor rimeligt overrasket da jeg kiggede på
deres hjemmeside og i deres tilbudsavis og ikke kunne
finde det nævnt nogle steder.
Jeg skrev en mail til Elgiganten, hvor jeg spurgte om
det var mig der havde taget helt fejl når jeg havde
troet at de havde en prisgaranti. Svaret jeg fik var
nogenlunde det samme som du skriver Lars, nemlig at de
som udgangspunkt havde prisgaranti, at de ikke skiltede
med den og hvis det var noget man ville benytte sig af,
så måtte man tage i en butik, medbringe dokumentation og
så kiggede de på om de kunne matche prisen.

Jeg er stadig i tvivl om det med at de tidligere har
slået sig op på deres prisgaranti bare er noget jeg har
bildt mig selv ind, eller om det rent faktisk var noget
de reklamerede med i starten.
Under alle omstændigheder havde jeg længe opfattet dem
meget positivt, blandt andet på grund af den
prisgaranti, som det så viste sig at de slet ikke havde.

[edit]En anden vinkel på debatten er jo at Elgiganten på
rigtigt mange varer kører med nogle andre varenumre end
andre butikker får. Jeg har engang (af en Elgigant-
medarbejder) fået at vide at dette netop skyldtes at de
så kunne afvise en kunde der gerne ville have en vare
til samme pris som hos fx en konkurrent, da de to varer
jo så ikke er ens, da varenumrene er forskellige.
Grunden til at det kunne lade sig gøre, var at
Elgiganten købte så stort ind at producenterne godt
kunne forsvare at lave en fiktiv vare, for dermed at få
varen distribueret i Elgiganten.
Om det stadig fungerer sådan eller om Elgiganten
overhovedet benytter sig af denne mulighed for at afvise
kunder der vil benytte prisgarantien ved jeg ikke noget
om.

Redigeret af jonaskp - 11-Marts-2009 kl. 17:53
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2009 kl. 18:03

Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:



Jeg er stadig i tvivl om det med at de tidligere har
slået sig op på deres prisgaranti bare er noget jeg har
bildt mig selv ind, eller om det rent faktisk var noget
de reklamerede med i starten.

Det gjorde de, endda med dusør. Det var meget populært at bruge som konkurrenceparameter en overgang, og var noget flere kæder havde.

Min holdning er at pågældende medarbejder har tabt småkagerne, og ikke kan betragtes som talerør for Elgiganten generelt. At butikken har en intern politik om at matche bestemte typer konkurrenters priser, har ikke noget med prisgaranti at gøre. De matcher andres priser, bortset fra altså når de ikke gør. Dét har ikke noget med prisgaranti at gøre, uanset om man kalder det skjult eller ej, og uanset om de skilter med det eller ej, så må de ikke bruge betegnelsen "prisgaranti", hvis de selv bestemmer hvilke priser de matcher.

Hvad Elgiganten så vælger at kalde det internt over for deres egne medarbejdere, det kan kunderne være ligeglade med. Men i det øjeblik sælgeren fortæller kunden at der er prisgaranti, så er det præcist det samme som at hænge et skilt op i butikken, og så bliver det til en _garanti_, og så skal de matche de priser der overholder de oplyste betingelser for denne prisgaranti. Hvis sælgeren så IKKE udleverer nogle betingelser, så har han givet sig selv et meget stort problem - men man vil næppe få meget mere end et skænderi ud af at forsøge at holde dem op på andet end dét de selv mener med det.

Under alle omstændigheder, så skal man ikke tro på at de reelt benytter den sådan som en prisgaranti reelt fungerer. Så ville der ikke være nogen grund til at holde den skjult. Så i mine øjne er der altså bare tale om en simpel firmapolitik omkring hvordan personalet skal forholde sig når kunderne henvender sig med lavere priser fra konkurrenterne, og det har ikke noget med prisgaranti at gøre, uanset hvad en enkelt småforvirret medarbejder vælger at kalde det.

Udover at de skal være påpasselige med brugen af betegnelsen "prisgaranti", så kan jeg til gengæld ikke generelt se noget galt i at man i nogle tilfælde vælger at matche konkurrenters priser, og andre gange ikke gør. Det må alt andet lige være sælgeren selv der afgør om han har lyst til at sælge til en lavere pris end dén han har udbudt varen til, så længe han ikke lover andet.

Hvis jeg var chef, og fandt ud af hvem den anonyme medarbejder var, ville han få en påtale.

Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2009 kl. 18:20

Hvis dette kan kaldes prisgaranti så yder de fleste butikker da pris garanti.. Jeg har vist endnu ikke oplevet en butik (elektronik) der ikke er vilig til at gå ned i pris, hvis varen kan fået billigere andetsteds...(ogt slet ikke i Jylland ...)

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2009 kl. 18:30

Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

En anden vinkel på debatten er jo at Elgiganten på rigtigt mange varer kører med nogle andre varenumre end andre butikker får.

Jeg har engang (af en Elgigant-medarbejder) fået at vide at dette netop skyldtes at de så kunne afvise en kunde der gerne ville have en vare til samme pris som hos fx en konkurrent, da de to varer jo så ikke er ens, da varenumrene er forskellige. Grunden til at det kunne lade sig gøre, var at Elgiganten købte så stort ind at producenterne godt kunne forsvare at lave en fiktiv vare, for dermed at få varen distribueret i Elgiganten.

Om det stadig fungerer sådan eller om Elgiganten overhovedet benytter sig af denne mulighed for at afvise kunder der vil benytte prisgarantien ved jeg ikke noget om.

Det er ihvertfald ikke ualmindeligt, men forekommer også i andre større kæder. Eksempelvis har Expert egne modeller af forskellige fladskærms TV.

Det er dog ikke kun aht. prisgarantien. Det tjener også det formål, at gøre prissammenligninger mere uigennemsigtige, samt at kunne køre egne tilbud/kampagner uden at få konkurrence.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
bøffen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2009 kl. 18:39
Det er heller ikke korrekt at sige at El-giganten har pris-garanti. De kalder
det i stedet pris-match, da de vil matche alle fysiske butikkers pris. De
matcher ikke net butikker og andre post-ordre lignede virksomheder.
Til top
Solkongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juni-2007
Sted: Lyngby, Danmark
Status: Offline
Point: 200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2009 kl. 21:34

Da jeg for 1½ år siden købte mit PX70, så havde Elgiganten det til 9.999 på deres hjemmeside og til 14.999 i butikken. Jeg var i Elgiganten i Gentofte, den dengang nye i Tåstrup og den i City2. Ingen af dem ville matche deres EGEN internet pris - så hurra for prisgaranti. Endte med at købe hos Geco.

Mvh. Christian

LG LM760T
LG HR925N
Sony STR-DA2400ES
Dali Blue 6006, R1000 & C1000
Open Hour Chameleon
Synology DS415+
iPad Air 2 128Gb Wifi + 4G
Apple TV2 med Kodi
Nintendo Wii
Til top
hyldig87 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 473
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2009 kl. 22:12
Helt ærligt så kan jeg ikke se problemet....

Elgiganten reklamerer ikke med prisgaranti.
Men matcher sikkert i mange tilfælde priserne fra andre butikker som en service, de reklamerer trodsalt med at de vil være billigst.
Det samme sker i mange andre butikker.

Hvad er problemet?

Det er jo så op til sælgeren i butikkerne om de vil matche prisen, ellers så har de internt nogle ting at rette sig efter.
Men her kan jeg heller ikke se problemet så længe der ikke bliver reklameret med noget.

Dette har vel ikke så meget med prisgaranti at gøre i virkeligheden?
Prisgaranti må være når man altid yder denne service, og der er en række faste betingelser.
Hvis den pågældende person som er ansat i Elgiganten så vælger at kalde det dette, er vel pga. han ikke helt er klar over hvad prisgaranti dækker over. Eller er jeg bare galt på den?

Jeg kan se problemet med prisgaranti hvis der blev skiltet med dette, og der så pludselig var en masse uigennemskuelige vilkår, der gjorde en masse blev afvist at få deres prisgaranti.

Prisgaranti kan være farligt at skilte med i dag...
Hvor mange af "Hr. og Fru Jensen" der lige tjekker pricerunner inden de løber ud og køber deres tv er klar over at f.eks. Pixmania er en fransk butik, med franske betingelser, der ikke er interesseret i at følge den danske købelov, selvom det er en hjemmeside på dansk?

Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

En anden vinkel på debatten er jo at Elgiganten på rigtigt mange varer kører med nogle andre varenumre end andre butikker får.

Jeg har engang (af en Elgigant-medarbejder) fået at vide at dette netop skyldtes at de så kunne afvise en kunde der gerne ville have en vare til samme pris som hos fx en konkurrent, da de to varer jo så ikke er ens, da varenumrene er forskellige. Grunden til at det kunne lade sig gøre, var at Elgiganten købte så stort ind at producenterne godt kunne forsvare at lave en fiktiv vare, for dermed at få varen distribueret i Elgiganten.

Om det stadig fungerer sådan eller om Elgiganten overhovedet benytter sig af denne mulighed for at afvise kunder der vil benytte prisgarantien ved jeg ikke noget om.

Dette gør ca. alle større kæder i DK og i udlandet, så intet mærkeligt i det. prøv bare at se om du kan finde en eneste computer der går igen i Bilka, Fona, Expert og Elgiganten. Jo skal nok være en eller to, men ikke mange!




Redigeret af hyldig87 - 11-Marts-2009 kl. 22:43
Til top
Sert Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2007
Status: Offline
Point: 293
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2009 kl. 22:32
Da jeg for noget tid siden skulle købe en telefon til min kone, gik jeg i gang med at udersøge marked for priser, da fandt jeg en lille butik i holbæk der kunne sælge mig denne tlf. 2000 hvorimod den stod til 3000 i elmutanten.

Nævnte deres prisgaranti for espididenten og viste reklamen, den venlige espidident ringede også op til butikken og fandt så ud af den var god nok, MEN om de ville sælge den til den pris nej, de ville give 100 i afslag
Det jeg vil frem til er at jeg ikke giver NOGET for deres
prisgaranti
Til top
hyldig87 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 473
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2009 kl. 22:36
Oprindeligt skrevet af Sert Sert skrev:


Det jeg vil frem til er at jeg ikke giver NOGET for deres
prisgaranti


Jamen de har IKKE prisgaranti...
Det har Fona, Expert, Bilka heller ikke...
At sælgeren så spilder din tid med at ringe op for at tjekke og så dernæst afvise at matche deres pris er dårlig service, men en anden sag. Den dårlige service ligger i han spilder din tid. IKKE at han ikke vil give dig noget som de IKKE skilter eller reklamerer med...

Elgiganten tilbyder en prismatch mod dem selv, kan ikke huske hvad de kalder det, men der bliver reklameret med det et par steder. Hvor der står det dækker over hvis man har købt en vare hos dem, og de så ændrer prisen inden for 14 dage, så kan man få diferencen udbetalt.Ja det ligger jo i deres 14 dages returret.


Redigeret af hyldig87 - 11-Marts-2009 kl. 22:45
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu