|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |||
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
||
Virker spil fra Canada på danske Xbox 360ere? |
|||
![]() |
|||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
||
2999 hos merlin fra på mandag...
|
|||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|||
![]() |
|||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
||
nogle gange er 360 spil regionsfrie (se gamehubs fx), men ved det ikke i dette tilfælde.. snakkede om ps3 udgaven og ja det er self billigt taget i betragtning at det er en dansk butik, men alligevel ![]() |
|||
![]() |
|||
tinker ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 47 |
![]() |
||
Er dette/kan dette tilbud bekræftes af andre?
Hvordan er det lige mht. "prisgaranti" hos elmutanten, matcher de priser hos konkurrenter? (Jeg tænker her på tilbuddet, -fra mandag, hos Merlin) /tinker Redigeret af tinker - 26-Januar-2008 kl. 16:00 |
|||
![]() |
|||
flaskehals ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2006 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
||
![]() |
|||
tinker ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 47 |
![]() |
||
Jep, har checket Merlin. Desværre er det sådan at jeg har et tilgodebevis hos Elgigantensom jeg gerne vil have fyret af. Jeg er dog selvflg. ikke meget for, at skulle betale mere end jeg kan få en PS3 for andre steder. /tinker |
|||
![]() |
|||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
||
Du kan vel bare købe i elgiganten nu og så få forskellen refunderet inden for 30 dage
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Måske det forholder sig sådan?
Netop derfor spørger jeg om der er nogen der helt kender Elgigantens politik mht. prisgaranti? Er der ikke noget med de har droppet prisgaranti som sådan? Men man kan vel altid påberåbe sig 30 dages returret og se hvorvidt de (Elgiganten) vil have PS3'eren retur eller udbetale prisdiff. Elgiganten var ikke specielt imødekommende overfor at matche deres eget tilbud (på web-shop) i forhold til den bundle de har på PS3+Burnout Paradise. Heller ikke til levering med deres "collect@store". Når nu jeg gerne vil betale med mit tilgodebevis. /tinker Redigeret af tinker - 26-Januar-2008 kl. 17:50 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det haster ikke som sådan for mig.
Bare jeg kan få en PS3 inden GT Prologue :D |
|||
![]() |
|||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
||
Så ps3 i Munchen lufthavn til 360 euro 2700,- kr.
Men det er nok alm. tysk pris. |
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
blackknightdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
||
lyt til tråden..... koster 2867 i elgiganten fra uge 7. de har prisgareanti og 30 dages fuld retur ret |
|||
![]() |
|||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||
De har faktisk ikke prisgaranti, men eftersom de har 30 dages returret, kan folk bare returnere deres vare og købe den igen for den billigere pris, derfor har de vel egentlig også prisgaranti på en måde :) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |