|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
710B ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Iflg. deres hjemmeside har de det på lager i flere Stor-københavnske forretninger. Du kan evt. bruge deres collect@store. |
|
![]() |
|
ttkthomsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2007 Status: Offline Point: 21 |
![]() |
I skal ikke bruge penge på benzin til en tur i elgiganten i Næstved efter en PS3 de har nemlig udsolgt Heldigvis har blika den også til 2899 i hvertfald i Næstved, (mener helt bestemt at den står til 3299 i deres udsalgsavis). Men de 2899 rækker ikke langt når man også lige skal have et hdmi kabel, GH3, Burnout Paradise samt Die Hard 4.0 Men virkelig fed maskine!
|
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
fona har den til 3799 med 2 spil og bluray fjernbetjening ;)
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
|
![]() |
|
ttkthomsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2007 Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Det var nu mere ment som at de 400 kr. jeg var så ivrig i at spare på PS 3 ikke rigtig betød noget når alt kom til alt. Men hvor pokker køber du hdmi kabel til 49 kr. jeg gav da 600 for mit? |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
SKOD! nej det er nok nærmer 2 meter. Det var da godt jeg ikke købte et ekstra HDMI kabel til Yousee boksen men tak for tippet så slipper jeg da for at betale ekstra for den næste kabel!
|
|
![]() |
|
jcoop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Her i Odense C, har de ihvertfald 1 i butikken til de 2899,- |
|
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
|
|
![]() |
|
tinker ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Yay, har købt i Elgiganten til de 2899,-
Der bliver gamet, set film og hentet demoer etc. Indtil videre har jeg dog mest spillet Burnout Paradise, og kigget lidt på et par andre spil. (en god ven har været så venlig at låne mig en stak spil) ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |