recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elselskaber i fælles front
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketElselskaber i fælles front

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Emne: Elselskaber i fælles front
    Sendt: 21-November-2009 kl. 14:07

http://www.comon.dk/nyheder/Elselskaber-i-faelles-front-Abne-fibernet-var-en-fejl-1.247451.html

Det bliver spændende at se hvad de vil komme med af tilbud .
Til top
b0nde Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2009 kl. 20:55
”Åbne fibernet var en fejlsatsning” - Åh nej, det kan de vel for guds skyld ikke mene. Vi har HEF Bredbånd, og de kører et åbent net hvor alle indholdsleverandører der har lyst, og som HEF mener kan tilføre noget nyt, kan tilbyde deres services. Hvis vi nu skal tilbydes TV-pakker ala Bredbånd Nord, hvor det er penge lige ud af vinduet (sidst jeg tjekkede hvertfald), så graver de deres egen grav (lidt dybere)
 Jeg er da fuldstændig enig I at de bliver nødttil at køre fælles front med markedsføring og indhentning af leverandører til deres fibernet. Men de må vel også have lært af Midvest bredbånd som selv forsøgte sig med det hele. Hvorfor ikke overlade det til 3. part, dem findes der jo en del af, som hver har deres fordele og ulemper.
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2009 kl. 23:36
Jeg kan heller ikke lide tanken om at de måske lukker deres fibernet , for andre tjenesteudbydere .
Men jeg håber at de har indset , at prisen er afgørende for at tiltrække nye kunder .
Hvis det kun bliver "SmileContent" der får lov til at tilbyde tv kanaler , så begår de en stor dumhed .
 
Fiberselskaberne bliver nød til at give kunderne noget at vælge imellem på tv siden , og helst så mange udbydere som muligt .
I det minste burde det være muligt at kunne vælge imellem "SmileContent" - "CanalDigital" og "Viasat" .
På bredbåndssiden er det klart at de selv vil stå for leveringen , det samme gælder for telefoni .
Til top
Someone79 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 00:41
Man skal nu ikke være bange for prissætninger!
Grunden hertil er simpel - Den sammenslutning giver jo store muligheder for at presse indholdsleverandøren til at anvende en fornuftig prispolitik og de vil sikkert gøre hvad de kan for at skabe nogle interessante prissammensætninger som kunder fatter interesse for :)

Ole Pihl
Det er ikke helt så enkelt - Viasat er en virksomhed der stadig lever i deres sattelitverden og de mener at man snildt kan overføre denne ideologi til iptv-verdenen. De har 31 forskellige måder at sammensætte deres pakker på og det kræver en mindre doktorgrad at finde ud af hvordan man som kunde må skifte imellem disse set ups. Hertil skal udvikles et system som kan håndtere dette og give kunden mulighed for at vælge frit samt tage højde for regler og bindingsperioder.
CanalDigital er lidt samme tromle....

Så det er ikke noget man bare lige gør, men er da spændt på hvad der rent indholdsmæssigt kommer til at stå på menuen. Tror det bliver spændende uanset nettets lukningsgrad :)


Redigeret af Someone79 - 02-December-2009 kl. 00:44
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu