recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - elspareskinne / pioneer plasma - virker ikke!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

elspareskinne / pioneer plasma - virker ikke!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af ThomasP ThomasP skrev:

Jeg har også bøvlet med at få en elspare-skinne til at virke med mit Pana TH80PX. Selvom forbruget ifølge et (billigt) måleapparat var henholdsvis 15 w i standby (temmelig meget synes jeg) og 0,0-0,1 watt i slukket tilstand, slog skinnen ikke fra. Det samme gjalt en anden af samme model. Jeg var lige ved at smide begge skinner i skraldespanden, men prøvede så med andre apparater, hvor de virkede fint.

Det kunne være interessant at få en forklaring på, hvorfor de ikke virker med tv.

Hvor lang tid ventede du, inden du mente at det ikke virkede? PX80 går først i en tilstand med lavere strømforbrug (20W), hvor DVB-T tuneren stadig er aktiv. Den går først i standby, efter 1 - 2 minutter...

M.v.h.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 10:22
Jeg tænker at der også i nogle tv, er funktionen for hurtigt opstart som koster W og holder TVet lidt varmere.
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 19:58
lille update - købte en elspareskinne med usb tilslutning - usb satte jeg i tv'et, og så virkede det sku, uden problemer.
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu