|
Elspareskinne |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 16:07 |
|
Hvilke elspareskinne kan man bruge til moderne fjernsyn? Jeg har haft prøvet at købe et par stykker, men de har ikke rigtig virket.
Jeg har hørt noget om, at det er fordi fjernsyn i dag bruger så lidt støm at skinnen ikke ved hvornår fjernsynet er tændt, og hvornår det er på standby. Så håber I lige kan guide mig i hvilke retning jeg skal, for at finde en der virker. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du skal enten have en af dem der kan lære, alternativt en USB elspareskinne, hvis dit tv har USB stik.
Klaus |
||
![]() |
||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
|
Hvor får man en der kan lære? Mit fjernsyn har nemlig ikke USB. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Harald Nyborg eller Aldi.
|
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
|
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
|
Jeg kan ikke finde nogle spareskinner på Harald Nyborg.dk De føre dem sikkert ikke mere. |
||
![]() |
||
larsand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
|
Bauhaus har dem til 49,95
|
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
|
Fra aktuelt Bauhaus katalog s 31
![]() |
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2365 |
|
Alternativt kan du vel bruge et andet stykke udstyr som master!?
|
||
![]() |
||
|
Super! Jeg tager i Bauhaus i morgen og kigger på det ![]() Tak for hjælpen. ![]() |
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
|
|
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
|
hvordan virker sådan en ? den har vel også selv et standby forbrug sådan en skinne ?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |