recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elspareskinne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elspareskinne

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 23:34
Ja, nogen skinner bruger eks. 3-5 watt, vi brugte dem på et tidspunkt på arbejdet da vi havde crt skærme, da LCD kom ind i billedet brugte skinnen mere strøm end skærmen i standby. Så det er noget man skal være obs på. Kan man flå printeren med ned er det en anden sag. I kontormiljø "glemmer" folk ofte at opføre sig som de gør der hjemme.

MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 14:52
Jeg fik hentet en i Bauhause og den virker perfekt.

Jeg har dog lige et tillægsspørgsmål. Min forstærker og Popcorn Hour tænder op, når jeg tænder fjernsynet. Er det muligt at så det fra, så de ikke tænder før jeg vil have det?
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 15:47
Hej Jimmbo,

det kan nok ikke svares generelt på da det er afhængig af om dit udstyr automatisk vil vende tibage til den tilstand de var i da de mistede strømmen. Det lyder som om dine enheder gør det. Men det kan måske slåes fra i indstillinger.

Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 22:08
Oprindeligt skrevet af Moerkbak Moerkbak skrev:

Hej Jimmbo,

det kan nok ikke svares generelt på da det er afhængig af om dit udstyr automatisk vil vende tibage til den tilstand de var i da de mistede strømmen. Det lyder som om dine enheder gør det. Men det kan måske slåes fra i indstillinger.

Ja det kunne godt lyde sådan. Har du en idé om hvad sådan en funktion kan hedde?
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 22:46
pas, udover noget med power :P
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu