|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hmaansson ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 25-Februar-2006 kl. 16:59 |
Helt ny i dette forum og håber på god assistance. Problemet er at mine DVD'er ikke kan læses på andre DVD maskiner. Jeg har med held lavet en DVD på basis af hvad jeg har optaget til harddiskien på min nye Eltax DVR-555HD (gave). Jeg har forsøgt med både DVD-r og DVD-rw. Jeg tror problemet er at skiverne ikke bliver "lukket" eller "finalized" - Min udfordring er at jeg i menuerne ikke kan finde et sted hvor jeg får mulighed for denne funktion. Venlig hilsen, Henning
Redigeret af hmaansson |
|
Ny på Eltax DVR-555HD
|
|
![]() |
|
hmaansson ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Nå ja, søg og du skal finde... http://www.eltax.com/eltax/index.php?item=133&faqid=124 Når man er på DVD'en er det blot at rulle op (selv om der øjensynligt ikke er en menu...) Herfra kan man "låse" og dermed "finalize" DVD'en.. Den er i skabet!
|
|
Ny på Eltax DVR-555HD
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |