|
EM 2016 mus og tidslinje kommer frem hvert minut |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mr. Duck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juni-2016 kl. 15:37 |
Hej
Jeg sidder og ser EM fodbold på pc'en men hvert min dukker musepilen og den grønne tidslinke i bunden op! Det passer med at når timeren i fodboldkampen runder xx:56 kommer mus mv. frem på skærmen - og det uden at jeg piller ved musen... Håber der er en som ved hvorfor det sker og hvordan jeg får det til at holde op? /Anders |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvordan skal vi hjælpe dig ? du fortæller intet som helst andet end at du bruger en pc! er det en browser, tv-kort, mediecentersoftware????
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at sætte download hastigheden til en fast størrelse i stedet for automatisk, det virkede for mig.
Mvh Henrik Badsted |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |