|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
Husk at tænke på akustik, når nu du alligevel starter helt fra bunden (fra bunden er vist ikke overdrevet |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Det bliver den helt store udfordring Formålet med denne bygning er faktisk en "garage", så det vil sige at det plads der er til hjemmebio er en slags "hems", men håber i kan hjælpe med nogle ideer når projektet er lidt længere. Når det engang endelig bliver færdig, regner jeg også med et rimelig grov setup, det vil sige at højtalerne nok ikke kommer op og hænge. Det pæne setup, må vente til at jeg forlader reden om nogle år. |
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Nu er min Marantz sr8005 faldet i nye gode hænder, og nu venter jeg bare på min nye dejlige Marantz SR6004 i den dejlige sorte farve
![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Tillykke med den, den ser rigtig spændende ud...!
For ikke at sige ret flot IMO! ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Sådan en SR6004 er sindssygt flot, og uden at være i højglans som alt andet er nu om dage.
Glæder mig også til at få min - den er afsendt i dag ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ja jeg kunne såmænd også godt falde for den. Den er jo ligeså spartansk i udseende som en Pioneer. Hvad yder den, og hvad koster den? |
|
![]() |
|
![]() |
Lidt data, den koster 8499kr. vejl. Nu da jeg kommer fra 8000 serien fandt jeg det undeligt at 6000 serien nu er den største af de nyeste. Men med årene imellem min gamle og den nye så er effekten blevet den samme, så jeg er ikke så nervøs for om den kan trække min højtalere. |
|
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Det mest væsentlige er, at den rent faktisk KAN spytte 110W ud i alle kanaler samtidigt. SR6003 kunne ihvertfald spytte 100 ud, og var faktisk et stykke længere oppe hvis man ikke skulle køre 7.1..
|
|
![]() |
|
![]() |
Der er sket lidt her i det nye år. Jeg kunne ikke vente på en Marantz SR6004, så jeg købte 5004, og den trækker mine jamo'er rigtig godt, og super med hd-lyd.
Jeg har lige fået lærred hjem, så nu skal jeg bare have min projektor hjem. Regner med at min første projektor bliver en Panasonic PT-AX200, men nu for vi at se, der går nok 14dages tid i nu.
|
|
|
|
![]() |
|
Firedog ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hej emilos.
Har du så stadig den 5004? :) Ellers rigtig rigtig lækkert må man sige.. ! :) |
|
![]() |
|
MoTiNI ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 307 |
![]() |
Hvordan går det med project bio ?
Viser du os ikke nogle billeder af det ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Bio projektet er sat i pause indtil at der bliver lidt vamere i vejret. Jeg har jo fået mit lærred hjem et 100" lissau fastrammelærred, og jeg kigger på hvilken projektor jeg skal have, nu er mit syn rettet mod en Epson EH-TW3500, som jeg tror bliver en virkelig god oplevelse. Billeder kommer med det samme det bliver sat op, og jeg håber at det bliver meget snart.
I disse vinter tider går jeg også og overvejer om Pana G10 skal udskiftes til G20, da jeg godt kunne tænke mig usb-recording, men det kræver en god ombytningspris.
Har egentlig også lige bestilt ny PC, en Dell 8100 med en 24" full-hd skærm, den glæder jeg mig også til at få, men det er sgu mange penge der ryger i denne kolde tid
![]() Bliver man nogensinde tilfreds
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |