|
Emotiva? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
RangerJoe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvad står sådan en xpa-5 i incl fragt til DK (shopUSA?), om man må spørge? Jeg har selv leget lidt med tanken om en dedikeret effekt og xpa-5 dukker igen og igen op på min radar... /Hans
|
||
-------------------
JVC DLA-X35|Yamaha RX-A1020|MK S150MK2+MK SS150T+SVS PC-13 Ultra|Intel NUC, LibreElec |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 29 ![]() -- ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg brugte emotivas internationale shipping,og de er lidt dyrere end shopusa,da emotiva IKKE accepterer internationale kreditkort til amerikanske adresser som shopusa jo har. Deres internationale partner er Bongo,ikke et selskab med gode anmeldelser,men alt gik fint,men de fik godt nok sendt dem rundt i usa,fra tennessee til florida,florida til louisiana,louisiana til tennessee og derfra til florida endnu engang,så køln,hamborg,københavn og leveret. Jeg betalte for begge forstærkere ink. forsendelse og told/moms omkring 18000, og de var på juletilbud,hvilket de stadig er indtil slut januar mener jeg,men dollaren er steget meget siden,så den pris kan du ikke regne med. Du kan altid lægge en xpa-5 i indkøbskurven,og vælge international shipping så kan du se prisen i danske kroner ink. alt. Du kan også lige chekke Outlaws forstærkere, http://www.outlawaudio.com/products/index.html de er eftersigende lavet i USA og har mindre gain og noisefloor til sensitive højtalere, desuden har de ikke trafo brum som nogen er generet af ved xpa-5. Min xpa-5 har en smule brum,men ikke noget jeg kan høre i lytte position,og ikke noget der generer overhovedet Redigeret af Tsunamijhoe - 15-Januar-2015 kl. 13:57 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |