recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Emotiva?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emotiva?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
RangerJoe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2004
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RangerJoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 09:33
Hvad står sådan en xpa-5 i incl fragt til DK (shopUSA?), om man må spørge?
Jeg har selv leget lidt med tanken om en dedikeret effekt og xpa-5 dukker igen og igen op på min radar...

/Hans

Oprindeligt skrevet af Tsunamijhoe Tsunamijhoe skrev:

Jeg har lige fået mine 2 nye emotiva effekt trin sat op, efter elektriker har lavet en ny 4 polet 13amp gruppe til min bio.
Det er en xpa-5 og en xpa-2, som pt bliver fodret fra en onkyo 3009,og lige da jeg satte dem til havde jeg noget støj i mine højtalere, men efter at have separeret strøm kabler fra signal, spiller de bare.
Mine b&w 683 har fået nyt liv, det er ret vildt.

Jeg har dog bestilt en ny Marantz 7702 i stedet for onkyo, så jeg kan bruge XLR over hele linien.

Jeg kan også sige, at dhl fragtmand ikke var så glad for at skulle smide rundt med kasserne, de vejer 40kg stykket
-------------------
JVC DLA-X35|Yamaha RX-A1020|MK S150MK2+MK SS150T+SVS PC-13 Ultra|Intel NUC, LibreElec
Til top
Bruger udmeldt 29 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 29 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 13:54
Oprindeligt skrevet af RangerJoe RangerJoe skrev:

Hvad står sådan en xpa-5 i incl fragt til DK (shopUSA?), om man må spørge?
Jeg har selv leget lidt med tanken om en dedikeret effekt og xpa-5 dukker igen og igen op på min radar...

/Hans

Oprindeligt skrevet af Tsunamijhoe Tsunamijhoe skrev:

Jeg har lige fået mine 2 nye emotiva effekt trin sat op, efter elektriker har lavet en ny 4 polet 13amp gruppe til min bio.
Det er en xpa-5 og en xpa-2, som pt bliver fodret fra en onkyo 3009,og lige da jeg satte dem til havde jeg noget støj i mine højtalere, men efter at have separeret strøm kabler fra signal, spiller de bare.
Mine b&w 683 har fået nyt liv, det er ret vildt.

Jeg har dog bestilt en ny Marantz 7702 i stedet for onkyo, så jeg kan bruge XLR over hele linien.

Jeg kan også sige, at dhl fragtmand ikke var så glad for at skulle smide rundt med kasserne, de vejer 40kg stykket

Jeg brugte emotivas internationale shipping,og de er lidt dyrere end shopusa,da emotiva IKKE accepterer internationale kreditkort til amerikanske adresser som shopusa jo har. Deres internationale partner er Bongo,ikke et selskab med gode anmeldelser,men alt gik fint,men de fik godt nok sendt dem rundt i usa,fra tennessee til florida,florida til louisiana,louisiana til tennessee og derfra til florida endnu engang,så køln,hamborg,københavn og leveret.

Jeg betalte for begge forstærkere ink. forsendelse og told/moms omkring 18000, og de var på juletilbud,hvilket de stadig er indtil slut januar mener jeg,men dollaren er steget meget siden,så den pris kan du ikke regne med.

Du kan altid lægge en xpa-5 i indkøbskurven,og vælge international shipping så kan du se prisen i danske kroner ink. alt.

Du kan også lige chekke Outlaws forstærkere, http://www.outlawaudio.com/products/index.html de er eftersigende lavet i USA og har mindre gain og noisefloor til sensitive højtalere, desuden har de ikke trafo brum som nogen er generet af ved xpa-5. Min xpa-5 har en smule brum,men ikke noget jeg kan høre i lytte position,og ikke noget der generer overhovedet

Redigeret af Tsunamijhoe - 15-Januar-2015 kl. 13:57
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu