|
En afløser skal findes |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Stephensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2012 kl. 21:02 |
Jeg har efter lidt betænkningstid bestemt mig for at jeg vil have skiftet mit samsung le46f86 ud. Jeg vil gerne have et 46" igen men vil prøve om jeg kan holde mig omkring de 6000. Kan det lade sig gøre at få et ordentligt tv til de penge eller skal jeg køre videre lidt endnu med det gamle. Synes jo det er ved at være tiden at få digitale kanaler og så føler jeg jeg går glip af noget med de nye smart tv.
Hvad mener i ? På forhånd tak Bo
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
glem alt om smart tv, det er overhovedet ikke smart.
en boks er langt bedre til de forskellige ting
så det skal være fordi gerne vil se HD på din skærm. til 6000 kr skal du nok kigge på noget samsung igen |
|
![]() |
|
Stephensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 38 |
Det behøver ikke være 6 men jeg vil ikke over 8, det var mere for at prøve at holde prisen nede :)
|
|
![]() |
|
gaming-king ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2012 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 8 |
CDON.dk har netop tilbud på et Panasonic ST50
http://cdon.dk/hjemme-elektronik/50_plasma-tv_panasonic_tx-p50st50y_smart-19233571 Du får sindssygt meget for pengene her! |
|
![]() |
|
Det ser rigtig fint ud men vil desværre have led og ikke over 46 da det i forvejen er lige i overkanten, men man kan jo ikke gå ned i størrelse :)
|
|
![]() |
|
gaming-king ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2012 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 8 |
Der findes også en 42" af den
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2792631/TV/Panasonic-Viera-TX-P42ST50Y-Sammenlign-Priser |
|
![]() |
|
DavidHimself ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
Var det mig - ville jeg se på 3 TV:
Samsung 46ES5705 Panasonic 47ET5Y Philips 47PFL6007T Den sidste er umiddelbart uden for dit budget MEN jeg fandt en forhandler hvor der er 1000,- cash back ved køb af Philips Ambilight TV! :) |
|
![]() |
|
Tusind tak for buddene :) Der må gerne komme flere men det virker da tiltalende med det philips
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg ville springe over Philips!
M.v.h.
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Nu går du jo efter teknologi frem for billedkvalitet . Så jeg tror bare at det design og den brugerflade som passer dig bedst bør styre dit køb . Skal du ha noget synligt bedre til prisen må du - som nævnt - over i plasma .
Redigeret af Lennon - 08-November-2012 kl. 18:27 |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
hvad med brugt
![]() |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Har ikk et problem med fugt hvis det ikke er for gammelt :) og plasma bliver aldrig løsningen for mig desværre :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |