|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dragelund ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-November-2009 Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 28-December-2009 kl. 01:28 |
Hej,
Jeg havde egentlig besluttet mig for og bestilt et Samsung UE40B7070, meeeen.....
Nu kom all udsalgskatalogerne og der har lige sat tingene lidt igang igen.
Jeg har besluttet mig for Samsung, da jeg tænder på deres DLNA understøtteæse og muligheden for at spille alle mine DVD'er direkte fra en USB harddisk, hvilket er en fed funktion når man har børn (jeg hader at samle alle deres dvd'er hele tiden og mange af dem er efterhånden så ridsede så jeg er nødt til at brænde nye kopier)
Men som sagt kon udsalgsaviserne nu ind af døren, og så kan jeg pludselig få et Samsung LE46B755 for ca. 1.500 mindre end hvad jeg skal gi for det andet.
TV'et skal primært spille film og anvendes til Wii.... og så skal det være til for almindelige menneskepenge at købe et ophæng som kan dreje tv'et ud i en vinkel på 50-60 grader, så jeg kan se det fra køkkenet når jeg laver mad.
Så helt kort, hvad ville i vælge 7070 eller 755?
Hilsen
Per
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
Hvis du kigger efter så kan 755 altså også de trix http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/tv/lcd-tv/LE46B755U1WXXE/index.idx?pagetype=prd_detail
Redigeret af Notfast - 28-December-2009 kl. 01:56 |
|
.....
|
|
![]() |
|
Dragelund ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-November-2009 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
jeg ved godt at de to tv kan stort set de samme ting.
Og det er derfor ikke tekniske sammenligninger jeg leder efter, men mere erfaringer med de to forskellige modeller og objektive vurderiner af det ene frem for det andet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |