recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - En god digital mpeg4 boks til Yousee?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En god digital mpeg4 boks til Yousee?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
arcona Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arcona Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: En god digital mpeg4 boks til Yousee?
    Sendt: 26-Januar-2012 kl. 14:09
En der kender en god digital boks til yousee?

Jeg har haft Yousee's egen Samsung, men den har mange bugs, så kan lige så godt spare de penge i længden :)

jeg har kigget på denne til 1444 i Elgiganten
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=4907&zoneid=5
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 15:14

Den kan også fint bruges, dog har den kun en Tuner, og kan ikke bruges til Arkiv, Startforfra og andre af de specielle ting.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 16:09
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=4907&zoneid=5 Mellemrum efter link, og dette er aktivt. modtageren KAN dog bruges til YouSee's Ekstrakanaler, med Ca-modul og programkort, hvis dette ønskes, da der er CI-slot i den.

Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 17:34
Oprindeligt skrevet af arcona arcona skrev:

En der kender en god digital boks til yousee?

Jamen, der er mange gode. Spørgsmålet er hvad den skal være god til. Skal den kunne modtage kodede betalingskanaler og derfor have CI-slot til kortlæser (CA-modul)? Skal den kunne tilsluttes en ekstern harddisk? Skal den have en indbygget harddisk og samtidigh have mulighed for at tilslutte en ekstern harddisk, som den du linker til? Skal den have adgang til YouSee's on demand-tjenester, så er der din YouSee Boks (som kan købes for 2695 kr.), og Samsung 3106 som du måske kan finde brugt.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
arcona Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arcona Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 18:04
Jeg har ikke ekstrapakker, så kortlæser er ikke så vigtig, og har fravalgt yousee-plus.
Så behøver ikke være en stor vild boks :)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 18:12
Så kan det gøres billigere med Clint DC1 eller DC3.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 18:23
Oprindeligt skrevet af arcona arcona skrev:

Jeg har ikke ekstrapakker, så kortlæser er ikke så vigtig, og har fravalgt yousee-plus.
Så behøver ikke være en stor vild boks :)

Clint DC1 til 444-499 kr. er så en mulighed. Næsten identiske DVB-C-bokse hedder BlueTinum og Denver. De kan tilsluttes en ekstern harddisk til optagelse.

Clint DC3 og DC5 har CI-slot til kortlæser, men koster en del mere.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
arcona Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arcona Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 18:44
takkerThumbs Up
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 06:43
Clint DC3, som jeg prøvede, koster i TDC-butikken, 700 Kr.
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Jeg har aldrig hørt at TDC-butikker sælger Clint DC3, og prisen 700 kr. er også overraskende.

Elgiganten har længe solgt Clint DC3 til 799 kr.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Jeg har aldrig hørt at TDC-butikker sælger Clint DC3, og prisen 700 kr. er også overraskende.

Elgiganten har længe solgt Clint DC3 til 799 kr.

Jo-jo! Det gør den TDC-butik i Aars s'gu!! Men de solgte altså ikke én til mig - den røg retur pga at den ikke kunne finde noget signal - det kan min LG HR 550 C, købt i Kvickly, derimod
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu