recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - En helt nede i kælderen bio...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En helt nede i kælderen bio...

 Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2016 kl. 22:19
Lækkert rum. Jeg kan se at det også er det rum du bruger til dine stationære computere.

Jeg kan ikke lade være med at tænke at hvis du en dag skulle ryge på HTC's room-scale VR, så er rummet som det er indrettet faktisk også optimalt til det. Du behøver blot at flytte det lille bord af vejen hvis du skal have et ca 3x3 meter gamespace. ;-)
Til top
jonit Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2016 kl. 09:39
Har fået tilbudt en SVS PB 13 ultra fra 2008 som jeg overvejer at købe, tænker om der kan være nogen problemer ved at den er 8 år gl?
Jonit... , Se mere her...
Min Bio
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2016 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af jonit jonit skrev:

Oprindeligt skrevet af staalorm staalorm skrev:

Fint setup, kommer til at ligne mit meget. kommer til at ha Suite 2,5 i front og C0.8 som center og et sæt  Dali suite center Som upper front. samt 4 stk Dali Suite R0.8 til bag :) bruger 2 stk SUB en SVS og en CV.
Regner med at komme til at kører Atmos 5.2.4


Hvordan er din Suite C 0.8, udover at være stor...? Tænker at finde sådan en også, syntes at min game suite center er lidt tynd i lyden efter jeg har opgraderet mine fronter til suite 3.5.


Jeg har lige købt en C 0.8 til at supplere mine 2.8 fronter. Kan kun sige den er fantastisk (og kæmpe). Mange vil selvfølgelig sige at den ikke er så højopløst og detaljeret som helt nye højtalere, men jeg syns personligt den gør det virkelig godt :)
Men dejligt med en center der også kan levere en smule bund. Det er jo mere eller mindre en halveret 2.8 front lagt på siden 😂
Til top
jonit Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2016 kl. 08:27
Oprindeligt skrevet af jonit jonit skrev:

Har fået tilbudt en SVS PB 13 ultra fra 2008 som jeg overvejer at købe, tænker om der kan være nogen problemer ved at den er 8 år gl?


Har nu købt den, men desværre den er død, ingen lys i diode, ingen lyd og ingen tegn på liv. Har tjekket sikringen men den er god, jeg har også målt den, men skal købe en ny for at være helt sikker på at det ikke er den. Det må jo være forstærkeren der er død, har læst at en thermistor i forsyningsdelen kan være årsage, nogen der har prøver det samme.

Havde desværre ikke mulighed for at høre den først, da de ikke have nogen forstærker.

Tænker om den kan repareres, AMP ombytning eller måske prøve med en ekstern Beringer inuke eller lign?

Nogle gode forslag? Ellers ryger den retur det har sælger accepteret!

Redigeret af jonit - 30-August-2016 kl. 11:02
Jonit... , Se mere her...
Min Bio
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2016 kl. 22:41
Et godt forslag: Returner den til sælger Smile
Ning
Til top
jonit Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2016 kl. 17:17
Ja, det var også min første indskydelse, men måske kunne det blive aktuelt med den nye SVS Sledge STA1000D som ombytningsforstærker, hvis den aktuelle BASH ikke kan repareres. Den er pt. til undersøgelse på værksted og venter spændt på svar. Enheden er testet og fejler intet.

I mellemtiden er vi i familien nået frem til det konsensus, at en god placering ville være bag sofaen.

Jeg er meget spændt på at høre den i mit rum og med mit setup, regner med at jeg med minidsp kan få den justeret fint ind til både placering og rum. 



Jonit... , Se mere her...
Min Bio
Til top
jonit Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2016 kl. 17:20
Her er lidt fotos, af dyret...





Jonit... , Se mere her...
Min Bio
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2016 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af jonit jonit skrev:

Her er lidt fotos, af dyret...





Hihi, det ser sgu grineren ud! LOL
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
jonit Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2016 kl. 17:00
Muligt det ser grineren ud, men tror ikke den kommer til at lyde grineren. Det finder jeg snart ud af, der er nemlig en ny SVS Sledge STA1000D forstærker på vej til den.
Jonit... , Se mere her...
Min Bio
Til top
jonit Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2016 kl. 12:03
Har nu fået sat en SVS STA1000D slegde forstærker i min PB13 Ultra, der er kun en ting at sige...WOW

Never turning back...SVS the way to go


Jonit... , Se mere her...
Min Bio
Til top
jonit Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2016 kl. 19:35
Så blev det center kanalens tur til upgrade, har købet en brugt Dali Suite C 0.8 Center, og den klæder mine fronter meget bedre, stor og fyldigt lydbillede.

Redigeret af jonit - 23-Oktober-2016 kl. 21:41
Jonit... , Se mere her...
Min Bio
Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 488
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2016 kl. 15:35
Et rum til stor inspiration, det er super flot og fedt at kunne få så forskellig brugsbehov til at passe ind i rummet. Hvad er din færdige afstand imellem gulv og loft? Går selv med meget indledende tanker om at kunne lave et multirum og vi har 2,40 inden start fra gulv til loft
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5678>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu