|
En hjemmebio bliver til *færdige billeder s. 11* |
Besvar ![]() |
Side <1 101112 |
Forfatter | |||||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Umiddelbart kunne der jo godt være plads til et møbel i dobbelt længde under TV'et. Det ville give et lidt andet udtryk. Det nuværende ser lidt småt ud hvor det står. Det ligner et IKEA Bestå møbel, som nemt kan udvides med endnu en sektion - og evt. toppes op med en hvid glasplade ovenpå.
|
|||||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||||
![]() |
|||||
whazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2014 Sted: Aalbor, Danmark Status: Offline Point: 115 |
||||
Utrolig lækkert projekt, og resultatet er også klart blevet fedt!
Som Torben siger vil det se endnu bedre ud med et bredere møbel, dette er jo dog ikke noget vi skal afgøre.. ;) Personligt syntes jeg det ser lidt luntet ud nu :) Hvorfor gjorde du ikke lyden usynlig med indbygning i front også, og så med et decideret lytte rum hvis dette ønskes? Hvis jeg selv nogen sinde bygge hus skal alt lyd da skjules med indbygning :D |
|||||
![]() |
|||||
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
||||
Lækkert projekt.
Hvad er det for en loftlampe, du har på en af dine billeder ??
|
|||||
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|||||
![]() |
|||||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||||
Medmindre jeg er helt gal på den, så har dette byggeri taget snart 1 år. Skyldes det nævneværdige forsinkelser, eller at i selv har lavet meget af det?
Det ser forøvrigt kanon godt ud, det hele. Trykprøven er nærmest perfekt!
|
|||||
![]() |
|||||
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
||||
Vi havde lige holdt fødselsdag, så højtalerne var flyttet tættere på vægen. De er tilbage på deres plads nu ![]()
ja det har du ret i. Ja det er et Ikea bestå møbel, og jeg havde da os mine overvejelser om at forlænge møblet med en sektion (måske det også kommer) der er en glasplade på nu. generelt er det bare top fedt at Ikea er begyndt på at lave en fin afslutning i glas, det har jeg manglet tidligere ![]()
Jeg har aldrig været den store tilhænger af indbyggede front højtalere. der er jeg mere til de store højtalere, som også kan bruges til musik brug. der er trukket tomrør rundt til de forskellige rum, så på sigt kan jeg sætte flere lofthøjtalere op - for at udnytte flere zoner.
det er en lampe fra Vita, og modellen hedder Silvia i 45cm, den fås i Coop butikkerne og kan oftest findes på tilbud til en 349-399 kr uden fatning. Efter min mening er det en flot og billig lampe ![]()
Du er ikke helt galt på den, vi startede hele projektet juli 2012, hvor vi rev det gamle sommerhus ned, i mens arbejdede vi på at tegne huset og gøre byggeansøgningen klar, den blev indsendt og i slutningen af november fik vi byggetilladelsen hvorefter projektet kunne begynde. Vi kom dog ikke lagt før frosten satte ind. Det blev derfor først slut april 2013 før vi for alvor kunne starte byggeriet. og var så færdig her i midten af december 2013. hele projektet er selvbyg, og jeg har selv stået for hele byggeentreprisen. Var nok heller ikke gået i gang med hele projekt, hvis det ikke var fordi jeg havde den rette tekniske interesse, forståelse og uddannelse bag mig. Trykprøven giver også en ganske fin indikation på den perfektion der er lagt i projektet
![]() Redigeret af MC_Disko - 05-Februar-2014 kl. 13:32 |
|||||
![]() |
|||||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||||
Jeg synes det er et helt fantastisk resultat, som i forhåbentlig føler har været tiden og "besværet" værd.
Jeg ville ønske jeg selv havde tiden til det samme. Og medmindre jeg stiller træskoene inden for de nærmeste år, så skal det da nok også lykkedes mig at få lavet min helt egen drømmebolig. Tilbage i firserne blev jeg udlært trikker, og gik på mange byggerier af samme slags. Så man har helt klart nogle ting i baglommen, ikke mindst hvad angår klamhuggeri man ikke ønsker ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||||
Det er satme godt håndværk. Er sgu vild med din sans for detaljer.
Ret imponerende at se, hvor tæt det egentlig var på dine sketch-ups.
|
|||||
![]() |
|||||
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
||||
Tak. Ja der er ingen grund til at gå på kompromis når man kan lade vær :) ja sketchup tegningerne er uhyggeligt tæt på det færdige resultat :)
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 101112 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |